11 ledna 2014

Něco inspirací a jedno povzdechnutí....


Na netu jsem našla pár zajímavých
inspirací. Něco je velmi jednoduché a dá se udělat velice snadno, na něco
už to chce trochu zručnosti.....ale myslím že takové šikulky tu i jsou teré by to mohly zvládnout....

Tohle je sice inspirace až na léto, ale pro příští sezónu se jako nápad hodí


Tady už je to pro větší profíky, ale myslím že se něco i tak dá vzít za inspiraci na případnou párty....


Můžete sníst, můžete použít jako ozdobu, máte možnost připravit dětem a vnoučatům pěknou zábavu pro deštivé dny...


No a teď to povzdechnutí....už párkrát se mi teď v poslední době stalo že jsem byla oslovená z jiného blogu zda se nechci zúčastnit fotografické soutěže případně jsem na tom kterém blogu tu soutěž našla. Ráda soutěžím v tom o čem se domnívám že mi tak trochu jde takže jsem poslala fotky a.....a najednou koukám blog neexistuje, případně se z něj stal blog spící.....nevím co si o tom myset. Je to způsob některých blogerů jak se do jiné soutěže prezentovat něčím co vlastně neumím? Pokud osloví víc lidí a ti jsou schopní se účastnit tak může dát dohromady docela dobré portfolio které pak může použít v soutěži. A pokud si založí další blog pod jiným jménem a dál si lákat z lidí fotky.....Je to náhoda? Úmysl? Ráda bych věřila že ne....a co vy, už jste se s tímhle setkali?

39 komentářů:

  1. A co ty jádra v melounu?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mne to napadlo, že si někdo pomohl.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:HNIDOPICHU!

    OdpovědětVymazat
  4. Týý brďo, melounový dort, fakt bezva nápad Ale ta kytice, no to už je vyšší dívčí   

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to jsou nádherné mlsací tipy na léto! Ten melounový dort vypadá fakt lákavě

    OdpovědětVymazat
  6. ta salámová kytka je úžasná, ze salámu růžičky, prostě bomba

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Neposílám ale asi začnu....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Jo už se těším až budou melouny. Meloubn a šlehačka je pro mne naprosto bombová kombinace. Jsem a nejsem zklamaná, spíš by mne to ani nějak moc nepřišlo zvláštní....dneska se krade všechno....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Samozřejmě je to řešení, ale u těch soutěží je většinou dané určité téma. A na blogu se třeba k němu fotky ani neukáží. Každý se snaží vymyslet co nejoriginálnější fotku a většinou jí hned posílá aby stihl termín.

    OdpovědětVymazat
  10. S tím melounem je to zajímavý. Nikdy by mě nenapadlo, že něco takového možné.

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle mě nenapadlo (myslím, s těma fotkama). Spíš by mě napadlo, že soutěž neměla odezvu, tak to zabalili i s blogem, protože je to přestalo bavit.

    OdpovědětVymazat
  12. [4]:Taky mi to tak připadá.

    OdpovědětVymazat
  13. [11]:No v tom není nic proti ničemu....sedneš k telce, vezmeš pár růžiček a ďobeš a ďobeš....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:No však taky jo. Bylo dané téma a na to téma se fotilo....na blogu jsem je vůbec neměla. Já neříkám že to tak nutně musí být, ale připadá mi to divný....a přitom dobrej způsob jak k těm fotkám přijít a ještě nikdo vlastně nic nemůže namítat. Poslal je člověk sám.....

    OdpovědětVymazat
  15. [3]: Ty to jíš komplet? Já je plivu ven.

    OdpovědětVymazat
  16. Já nemám takové nádherné fotky jako ty, tak mě ani nikdo o fotky neprosí, takže o ničem takovém zatím nevím.

    OdpovědětVymazat
  17. Ten dortík s malinami a borůvkami vypadá lákavě, nevím, jestli zítra nezajdu do cukrárny, zda tam něco, alespoň trochu podobného, ze zmražených zásob nemají.

    OdpovědětVymazat
  18. Raz som nasiel recept na melon, ktory bol tak pikantny, koreneny s cayenne a chili a ulozeny v chladnicke pred pozieranim, ze dokonca vysloveny nepriatel melonov, ktory ich z duse nenavidi (moj zat) sa vrhol a spucoval ho skoro cely sam. Je to uz asi desat rokov, ten recept som uz nikdy nenasiel, skoda! (Ale "nielen chlebom, ale aj slovom bozim jest clovek ziv", oder?)

    OdpovědětVymazat
  19. Inspirace se mi líbí a k tomu postesknutí. Ano přesně tak jako ty jsem dopadla já. Bylo to na blogu jedné mladé dívčiny a když jsem se chtěla kouknout, jak to dopadlo, blog byl zrušen. Já jsem si pomyslela, že to dívenka nezvládla, protože když ti chodí fotky od cizích lidí v různou dobu, musíš to nějak uspořádat, ona slibovala, že fotky bude hodnotit porota a to mám raději, než hlasování blogerů. také proto jsem se zúčastnila. A nyní, když to čtu u tebe, je docela možné, že si prostě vybrala z došlých fotek, dala je do jiné soutěže jako své a ty bude hodnotit porota. Proto si fotky, na kterých mi nějak záleží podepisuji, i když to někomu třeba připadá jako nafoukanost, jako že se považuju za profíka, ale tak to není., Je to přesně z důvodu zcizení a zneužití.

    OdpovědětVymazat
  20. [20]:Tu jsem měla na mysli, protože jsme se k ní přihlásíly obě Ještě mi přapadalo že se trochu urazila když jsem se na její pozvání zeptala jestli vůbec o focení něco ví, tak mi psala že oba její rodiče fotí a ona od mala je mezi fotografama ...ale mě se to stalo ještě u dalších blogů. Njen na tomhle.

    OdpovědětVymazat
  21. [19]:Tak to muselo být opravdu zajímavé a pikantní. Ta kombinace je hodně netradiční....

    OdpovědětVymazat
  22. [17]:Myslím že zmrazenej meloun opravdu mít asi nebudou

    OdpovědětVymazat
  23. [15]:Někdy plivu, někdy je rozkoušu a někdy spolknu.....mě nevaděj....

    OdpovědětVymazat
  24. Pěkná podívaná takhle před obědem

    OdpovědětVymazat
  25. [19]:Tohle vypadá zajímavě! Pokud není recept, pak nezbyde, než improvizovat a zkoušet a zkoušet...

    OdpovědětVymazat
  26. [26]: Tak třeba ve fotoklubu to musí být bez podpisu....ale uvidím, příště to dám s podpisem a jestli budou nějaké připomínky....

    OdpovědětVymazat
  27. Och!!! Nádhera a ja mám z nej hlad! Tie ruže z jabĺčok sú nádherne. A ja som ich všetky, čo som mala nasušené, už pojedla. Zničila som krásu! Ako koza.

    OdpovědětVymazat
  28. To je nádhera a ještě k tomu musí být velmi chutná

    OdpovědětVymazat
  29. Melounový dort je prima nápad! Kytka na slano,je úžasná a růžičky z jablíček jsou taky fajn,až by to bylo všechno škoda sníst

    OdpovědětVymazat
  30. [29]:O tom není pochyb!

    OdpovědětVymazat
  31. [28]:Jestli máš sušičku tak si uděláš nové...ostatně i bez sušičky to jde...

    OdpovědětVymazat
  32. Ach jo, takové dobroty hned poránu Jedno lepší než druhé.

    OdpovědětVymazat
  33. [33]:Asi možná jo, ale kašlu na to....v tom množství blogů po tom pátrat...

    OdpovědětVymazat
  34. Sú jedlá, ktoré by som si nikdy nepokazila kombináciou s nejakým ďalším doplnkom. Preto melón jem vždy len samotný melón, maximálne v šaláte s iným ovocím a ani jahody si nikdy neposýpam cukrom

    OdpovědětVymazat
  35. [35]: Každý má jiný vkus v jídle. Cukrem jsem si sypala vždycky lesní jahody....to byla mňamka

    OdpovědětVymazat
  36. Lidi mají ohromnou fantazii, Vendy, tohle mi taky přišlo, ale bylo toho mnohem víc. Do takových experimentů v jídle se většinou nepouštím, Vymýšlím si vlastní.

    OdpovědětVymazat
  37. super jsou ty růžičky z křížal.. ukládám do hlavy a počítače na podzim..

    OdpovědětVymazat
  38. [38]: Děkuju a doufám že přijdeš zase někdy na návštěvu

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....