12 ledna 2014

Na zemi koupajíc se ve slunečních paprscích...


12 komentářů:

  1. Tvoříc pěknou kompozici čekalo na krásné zvěčnění.A stalo se   

    OdpovědětVymazat
  2. Tak dlouhý název a jen jedna fotka, Vendy?!     

    OdpovědětVymazat
  3. [4]:Vzhledem k tomu že to je rubrika Beze slov tak alespoň ten název musí být inspirativní

    OdpovědětVymazat
  4. [5]: P.S. Vždycky je v téhle rubrice jen jedna fotka.

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:[6]: No tak dobře, ukecala jsi mě! Nepamatuju si, že je v této rubrice vždycky jedna fotka, Vendy, to bys po mně chtěla trochu moc!   

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Tak se do ní podívej   

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: A co ještě?! Ani mě nenapadne!!!     

    OdpovědětVymazat
  8. [9]: Nachytala jsem tě!!! Kecáš, někde máš dvě ... třeba tady http://worlddandie.blog.cz/1308/zlatozlute-2 a tady http://worlddandie.blog.cz/1309/jeste-jednou-z-hor ... a to jsem neprohlídla všechny.   

    OdpovědětVymazat
  9. [10]: Tak to byly svetle vyjimky

    OdpovědětVymazat
  10. [11]: Tak jo, já ti teda věřím!     

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....