12 ledna 2014

ZÁŘÍ


Pokud se vám zdálo
že minulé výběry byly těžké, tak počítejte s tím, že následující podzimní
budou ještě těžší. Já sama bych měla problém vybrat, ale jednoho svého favorita mám. A jsem
hodně zvědavá jestli se shodneme ve výběru....

ZÁŘÍ

1

2

3

4

5

17 komentářů:

  1. Dneska nemáš anketu? Já bych vybrala poslední fotku. Jednak pro příjemné barvičky a aleje mám ráda, ale tak nějak víc mi připomíná září než sluníčko zářící mezi stromy. Typuju, že to je totiž tvůj favorit.To sluníčko. Povedl se, to jo a hodně, ale snímek na mne nepůsobí jako typický představitel září.

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem pro 5. Ale nemám kde hlasovat.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Jejdy, já jí zapoměla...hned to napravím! Ještě že jsi se ozvala.

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem takovej romantickej člověk, takže druhá.

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj pelmel se mi líbí. Hlavně ten květinovej a listovej!

    OdpovědětVymazat
  6. Pětka je sice pěkná,ale spíš tak pro říjen...

    OdpovědětVymazat
  7. Posledna je taka slnecna. Mam rada jesen, tie farby.. :)

    OdpovědětVymazat
  8. A já dala jedničku. Odkvetlou květinu plnou semínek, přijde jaro a ona dá život novým květům

    OdpovědětVymazat
  9. Za mne č.2. Poslední fotka je překrásná, ale spíš až tak do října

    OdpovědětVymazat
  10. [12]: Ono to vloni s tím počasím a potažmo fotkama na výběr bylo takové prazvláštní...Ono říkáš na říjen, ale to už někde bylo listí spadaný.Ale jak vidíš co se týče listí a barevnosti v září tak to byla vyjímka. Předloni jsem už měla tou dobou spoustu krásných barevných listů nafocenejch a vloni bylo ještě všechno krom těch kaštanů šťavnatě zelený....

    OdpovědětVymazat
  11. líbí se mi první, ale druhá je taky velmi pěkná. a jistě poslední, což je opravdová podzimní klasika

    OdpovědětVymazat
  12. Dávám pětku,protože kaštany mám ráda.Opadávají trochu dřív,díky jejich nemoci.

    OdpovědětVymazat
  13. Jsem pro dvojku, ale chtělo by to přidat trošku kontrastu, Vendy. Pětka se mi taky moc líbí, jenom bych ji spíš zařadila na říjen.

    OdpovědětVymazat
  14. U mě vede dvojka, nejvíc mi připomíná září.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....