28 ledna 2014

LISTOPAD

Trošku delší prodleva byla tentokrát.
ale už je napraveno. Takže Listopad....jelikož jsem už
byla zcela v zajetí tvoření bylo fotek úděsně málo a tak se hodně těžce vybíralo.
Navíc opět jak na začátku roku bylo počasí dost specifické
a tak trochu netradiční. No ale něco se dalo vybrat a je na vás jak se s tím popasujete...

LISTOPAD

1

2

3


5

Ta poslední ač už možná by někdo řekl že se hodí do prosince ještě má listopadové datum. První advent vyšel na konec listopadu tak proto....

13 komentářů:

  1. Můj hlas dávám té fantastické kapce, kterou jsem už obdivovala v záhlaví blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první je luxusní. Hlasuji pro č.1!

    OdpovědětVymazat
  3. A mně se nejvíc líbí truhlíček s báječnou lucerničkou a zvědavým Baldrikem za oknem.

    OdpovědětVymazat
  4. Váhala jsem mezi 3 a 5-obojí je moc hezké.

    OdpovědětVymazat
  5. Jednička, i když nakukující kocůr má také své kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  6. Tentokrát 1 (kapka), i když kočičák za oknem také není k zahození.

    OdpovědětVymazat
  7. Tentokrát to mám jasné.Rozhodně nejlepší je ta parádní kapka.Takže 1

    OdpovědětVymazat
  8. Ta kapka je úžasná jako perla, takže u mě vyhráva  číslo 1, i když ostatní jsou také pěkné. Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
  9. Jednoznačně vede č. 1, Vendy, to je fantastická fotka, i když na listopad bych si představovala něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  10. P.S.fotka s Baldrikem je skvělá, ale ta kapka je prostě fantastická.

    OdpovědětVymazat
  11. Nejvíc se mi líbí č.1, ale hlas jsem dala č.2, protože kapičku už máš nahoře

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....