28 ledna 2014

Jen tak....

Tyhle "jen tak" výcvaky
jsou z Litomyšle a okolí....jsou posbírané taky "jen tak" i když mne mrzí že ty večerní jsem neměla
možnost nafotit na více místech, zvlášť zeď Klášterních zahrad si o to přímo říkala, jenže neměla jsem šoféra v dobré náladě a tak jsem nechtěla riskovat další výbuch a hádky....jo, jela jsem s dcerou den po té šílené hádce...
Ty další jsou už z onoho o dost přátelštějšího výjezdu a focení mraků ...




Jak se říká Sůl země, tady bych si dovolila parafrázovat......Zlato země















15 komentářů:

  1. Zlato země je krásná fotka, ale nejvíc mě nadchla hnedle první. Večerní osvětlení, jak krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Ten hotel klasického jména Modrá hvězda je v té rovné linii domů, takže vidět není....ale njseš s určením zas tak daleko

    OdpovědětVymazat
  3. Jinovatkové fotky parádní. Sůl Země se mi líbí nejvíc. U nás je hospoda Modrá hvězda.

    OdpovědětVymazat
  4. Tentokrát se mi nejvíc líbí druhá fotka. Zkusil bych si ještě pohrát s výřezem a nebál bych se třeba oříznout spodní část se zmrzlou trávou a asi tak půlku oblohy. Mohl by vyjít moc zajímavý falešně širokoúhlý snímek s abstraktními rysy. To se mi to kibicuje, viď? Však na mě nedej a dělej si to podle svého.

    OdpovědětVymazat
  5. Rodná hruda je parádní. Pěkné světlo.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: To jí zlatilo to vycházející slunce

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Ořezávala jsem tu třetí.....ale zkusit to můžu, schválně....víš že tvejch rad si vážím.

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Tady je taky ve městě bývalý Hotel Modrá hvězda. Já mám moc ráda ten fim s Novým a Gollovou    . Myslím že není město kde by nebyl Hotel U Beránka a Modrá hvězda.....

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky. Těžko z nich vybrat tu nejhezčí, líbí se mi všechny.

    OdpovědětVymazat
  10. Zajímavé obrázky. Ty máš na to zkrátka "oči".

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:To jsou pohříchu vždycky výcvaky který se nehoděj do určitého tématu na které je případně článek.....a který sice nejsou úplně špatný ale taky zas tak wow taky ne....

    OdpovědětVymazat
  12. Obzvláště  fotka s větvičkou je úžasná.

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíc se mě líbí Zlato země,ale i ostatní jsou parádní   

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi první a druhá fotka, Vendy. U té druhé bych asi taky zvolila výřez, jak píše Čerf.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....