30 ledna 2014

Brrrr, zima.....a velká


No nemám já to z jedný strany smůlu?
Když je v zimě teplo, tak tvrdneme doma. Ale jen udeří (jek překvapivé v lednu) mrazy
vyrazíme na naší dřevěnou chatu. A hned na čtyři dny, nojo, výstavní termíny si počasí nevybírají.....
tak není to až taková neobyvatelná kůča,
ale v mrazech dost špatně vytopitelná, alespoň některé její části kde nejsou kamna. A ty se vytápějí většinou díky krbovkám v pokoji. Ale když jde do tuhého (mrazu) je to nic moc. A tak jsem vlastně neustále se zmrzlejma
rukama a nohama a s kapkou u zmrzlého nosu posedávala u kamen a ven lezla jen v nejnutnějších případech a to pro dřevo....
Óvšem.....na druhou stranu ty nádherné namrzlé stromy, které mne provázely po celou cestu kdy jsem tiše skučela že nemůžu fotit páč řídím a které na mne naštěstí čekaly i na chatě, rozjásaly mou fotodušičku vyprahlou po nějakých pěkných zimních snímcích. Jo fajn, tahle teplá zima mi naprosto vyhovovala ale co si budem povídat byla NEFOTOGENICKÁ! Bláto, mokro, šedo, hnusno....jen tu a tam si člověk našel něco co stálo za tu vytáhnout foťák...
Takže jsem po zatopení všude tam kde to jde, vytažení peřin aby uschnuly a vymizel z nich poslední závan mrazu a jiných (ne)příjemných povinnostech které jsou s takovým příjezdem spojeny, vzala foťák, teplou bundu a hajdy do lesa....
Jo, bylo to krásné....ale....pro nás lidské červíky z té nádhery zas tak moc vidět nebylo....byla mha, a proti šedé obloze se ty nádherně namrzlé koruny zcela ztrácely.....jo bejt tak pták, to by byl teprve pohled! Ale udělala jsem nakonec i dost obrázků a tak můžu na tohle TT psát až do konce týdne....

A jelikož bylo i v přírodě skoro černobíle tentokrát jsem si zase trochu hrála s barevnými filtry....
První fotka je tedy neupravený originál....



No a tady už jsem zahájila hrátky....snažila jsem se aby barevné vyznění vždycky nějak korespondovalo s obrázkem....



Samozřejmě nesmí chybět "můj" buk







Myslím že pro dnešek dost, takže pokračujeme až zítra....jak jinak než zimou. Nebo si dáte raději líbit fotky bez sněhu? Co vy na to?

13 komentářů:

  1. Nieco, co my tu - nastastie! - nemame, aspon doteraz. Uzivaj si "zimu".

    OdpovědětVymazat
  2. Tak já bych ve své zděné chatě nepřežila asi ani den v takovém mrazu. A na to, že mám chatu celkem blízko proti tobě a mohla bych tam jet kdykoli autobusem a pěšky, tak se mi nějak nechce. Ale ty fotky by za to stály. Ale u nás nejsou stromy tak namrzlé. Fotky se podařily i s těmi filtrovými úpravami.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já jsem na tohle tvrďák, zažila jsem na chalupě takové stavy že u stropu se nedalo dýchat a na zemi přimrzal mokrej hadr...takže na polní podmínky jsem vcelku zvyklá. Ale co je moc , to je moc....tentokrát jsem se fakt těšila dom....a na teplo všude po celým baráku. Podle té první originální zjistíš že to fakt bylo stráááášnbě nebarevné a tak troška nějaké barvičky se hodila....

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou krásné a ta barva jim prospěla. Je to věc, kterou fakt neumím a o to víc jí obdivuju. Už se těším na pokračování.

    OdpovědětVymazat
  5. Obrázky jsou to zajímavé a barevná úprava jim prospěla   

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkně jsi fotky upravila, Vendy, nejvíc se mi líbí první úprava, je taková decentní.

    OdpovědětVymazat
  7. Ale i v tom mrazu to tam musí být pěkné

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem téhož názoru. Mírnější zimu jsem přivítala (nemusela jsem tolik zmrzat a asi jsem i protopila méně), ale venku to stálo za starou belu, jeden velký hnus. Jak píšeš, bláto, mokro, šedo, hnusno... já ani nechodila ven, nebavilo mě to, cesty zabahněné mě nelákaly a fotit v zimě hněď a šeď, na to můžu počkat do března, kdy je to normální.

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Škoda jen že tu sobotu kdy svítilo skonečně sluníčko jsem prošustrovala na té soutěži. Mohlo to být ještě klíďo zamlžené a až v neděli vylézt abych si stihla nafotit ty stromy za slunka...počítám že další šance už asi nebude....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:Naprostej souhlas. Je.

    OdpovědětVymazat
  11. Pěkné fotky, ta s lesní cestou se mi moc líbí...

    OdpovědětVymazat
  12. [9]: Zima ještě nekončí, určitě se dočkáš nějakého pěkného zimně prosluněného dne.

    OdpovědětVymazat
  13. Bílá zima se určitě fotí líp, ale ty děláš pěkné fotky i v blátivé zimě.  "Tvůj" buk je nesmírně fotogenický.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....