02 ledna 2014

ČERVENEC....


Hurá do prázdnin...
Teploučka a sluníčka...
A jelikož je už víc času dám jen jeden měsíc....
ČERVENEC
1


2

3


5

14 komentářů:

  1. Fotky jsou pěkné všechny....nemohlo by se jich do toho kalendáře dávat víc?

    OdpovědětVymazat
  2. A kde je ten srpen? Koukám, koukám, ale nic nevidím. Nebo jsem už vážně slepá?

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:No jo, já nejdřív chtěla dát zase dva měsíce, ale pak už jsem si řekla že teď už stačí po měsící ale v nadpisu to zůstalo....neboj nejsi slepá, operace se zdařila

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:N jo, to by ale muselo být víc měsíců anebo bych musela umět vytvořit kalendář s vícero obrázky na měsíc a to ještě pořád neumím.

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí č. 3, ale za Boha si nemůžu vzpomenout na název rostliny. Snad mochna, ale nevím to určitě. Ach jo, ta paměť!

    OdpovědětVymazat
  6. [7]:Třezalka kalíškatá ...hodně je používaná do veřejných výsadeb, ostatně já bych jí brala taky....

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Díky. Tak jsem se pěkně sekla. Jen jsem věděla, že normálně roste menší a tohle je keř.

    OdpovědětVymazat
  8. Aniž bych se dopředu díval na anketu, také hlasuji pro trojku.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]:Třezalka má více druhů než jen klasické byliny. Ten keř ale není moc vysoký cca půl metru.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem osamocená, ale mně se nejvíc líbí čtyřka.

    OdpovědětVymazat
  11. Trojka. Tentokrát jednoznačně

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....