09 prosince 2013

Zkouska spojeni...

Nedivte se a nezblaznila jsem se ani jsem nezapomela psat
cesky. Jen jsme se s dcerou rozjely do predvanocni Prahy a misto abych datlovala na notasu, pisu tohle pres telefon. O, velke diky technickemu pokroku...jen tedy ty hacky carky by mohl umet...zitra se pekne presuneme do mesta a ja si budu pekne uzivat vanocniho blazince bez toho ze bych litala po obchodech. K tomu abych se dostala do rause mi stacej vsudypritomna svetla, svetylka a svetliska....a fotak v ruce!

Takze snad po navratu budu mit za a) neco v zasobe v archivu a za b) uz snad bude fungovat i blog tak jak ma, protoze uz i mne to nasira tak, ze ztracim naladu neco psat...
Loucim se tedy na dva dny s vami a budu si uzivat ruchu a mumraje prazskych ulic...

22 komentářů:

  1. No to je paráda, že si klidně napíšeš článek zkrzevá telefon. naštěstí se zobrazil, zase to chvililinku možná funguje. Tak si užívej světýlka, lidičky a nasávej atmosféru.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré, zatím to jde. Moc neutrácej, pomysli na doby následné...

    OdpovědětVymazat
  3. Kam se podel komentár ?

    OdpovědětVymazat
  4. Takový skvělý telefónek nemám!

    OdpovědětVymazat
  5. děkuji za povzbuzující komenty. už to jde, ale bůh ví, na jak dlouho (doufám, že co nejdéle)

    OdpovědětVymazat
  6. Jseš dobrá! Povedlo se a dokonce článek je uveřejněn a snad i komentář přibude.   

    OdpovědětVymazat
  7. Díky chytrému telefonu a trpělivé blogerce, se i náš server na chvíli umoudřil a chvíli to funguje. Kéž by co nejdýl. My závisláci jsme už měli velkou depku. Pěkně si to v Praze užij!

    OdpovědětVymazat
  8. Když si vzpomenu, kolik mi dá práce nadatlovat SMS, tak máš můj obdiv za trpělivost ťukat do telefonu celý článek

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Ne nadarmo se mu; rika chytry....jen jsem mela strach aby nebyl chytrejsi nez ja!

    OdpovědětVymazat
  10. me osobne diakritka nechybi, takze no problem

    OdpovědětVymazat
  11. Paráda! Spojení navázáno!

    OdpovědětVymazat
  12. To mi připomíná hlášku, kterou má moje kolegyně v mobilu jako vyzvánění - Máte spojení? Řekněte rovnou, že mi ho neumíte navázat .

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Dcera ho ma taky a kdyz ji to vyrvavalo poprvy tak jsem se taky dost bavila...

    OdpovědětVymazat
  14. [9]: Že bych právě z tohoto důvodu měla stále jen tu moji Nokiu 3310?!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak si užívej Vendulko světýlek a všeho možného.

    OdpovědětVymazat
  16. Wendy tak si to hezky užijte!

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Užili jsme si to náramně a bylo fajn. Naštěstí v úterý bylo i nečekaně teplo takže to bylo o to lepší!

    OdpovědětVymazat
  18. [10]:ale mne zas jo! A tak jsem ráda že už zase můžu psát normiš   

    OdpovědětVymazat
  19. [8]:Ten telefon má klávesnici jak na počítači, takže to jde dobře. Spíš si musím zvyknout že se do ní nemlátí tak jak do té mé na kompu, páč mi pak píše nesmysle. Dopadlo všechno dobře, kapsářům jsme se vyhnuly, utrácel za nás někdo jiný a utrácel by ještě mnohem víc, ale my jsme ho ( v tomto případě jí) krotily že není snad všem dnům konec a že se zase uvrčitě uvidíme....

    OdpovědětVymazat
  20. [2]:Tak nějaká útrata se musela konat, jinak to není ono....ale s rozumem . A to ještě za dobrůtky jako medovinka, trdelník, pečené kaštany....prostě to co patří k večerním předvánočním procházkám

    OdpovědětVymazat
  21. Já jsem rád, když dovedu poslat esemesku.

    OdpovědětVymazat
  22. [20]:Tož trdelník, medovinka, to není každý den, kaštany mne moc nelákají, ale kdo je rád...nic proti tomu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....