12 prosince 2013

41 / 52


  • 1/ Pátek 6.12.13
  • Nula bodou, skóre bída....
2-3/ So+Ne 7.-8.12.13
Stejne jak patek. Xaver si vesele fouka uz druhy den, snezi ale vsechno je okamzite odfoukane do pryc. Nedelni rano sice krasne zasnezene nicmene behem dne zacalo tat
a tak zase pomalu snih mizi. Navic v noci lilo jak z konve a tak snehu definitivne nic neni. Nenasla jsem nic z ceho bych mela mit radost. Navic je doma pekne dusno. Jo myslim ze posledni dny by spis patrily do Mych vzteku a spatne nalady...
Skore dni: Spatne,spatne,spatne

4 / Pondeli 9.12.13
Hura!!! Jsme v Praze...a tak je prede mnou focenicko, foceni....
Skore dne: Libuju si

5/ Úterý 10.12.13
Hodně náročný den. Dopoledne po cestě procházkou do OC Smíchov tři hodiny ťapání po obchodech už bylo docela dost, zvlášť když nás čekalo ještě pozdně odpolední procházení po staré Praze .....Počasí bylo spíš jarní, krásných 8°C a vůbec to nevypadalo na to že by měl být prosinec. Ale den to byl vydařený i když dost náročný na chození...ale medovinka, pečené kaštany a trdelník, ale hlavně pohled z věže Staroměstské radnice na to krásné hemžení a svícení za to opravdu stál!
Skóre dne: Radost až do večera

6/ Středa 11.12.13
Dneška jsem se tak trochu bála, byly jsme domluvené s bývalou tchýní že se konečně setkáme. Myslím že i Lucka byla stejně napjatá jako já ale nakonec jsme ztrávily skvělý půlden a musely jsme si vybrat alespoň něco k ježíšku. Musela jsem třetí babičku strašně krotit protože by bývala koupila na co jen by jsme se podívaly....Nakonec se Lucka s ní loučila jak kdyby se viděly naposledy před týdnem a ne že se nikdy neviděly. Tedy alespoň co si Lucka pamatuje.....a slíbily si že se zase co nejdřív sejdem....snad to tedy vyjde.
Skóre dne: Úleva s radostí

7/ Čtvrtek 12.12.13
Kruci, včera se mi najednou z ničeho nic spustila při povídání v reštice nad vynikajícím čokoládovým dortíkem strašná rýma, teče mi z nosu a nemám nějak moc náladu, připadá mi to jak nějaká alergická reakce. Do té doby mi nic nebylo žádné příznaky, nic co by nasvědčovalo nějakému blížícímu se ochoření. Navíc jsem si při louskání ořechů rozřízla skořápkou bříško palce. Venku celej den hnusno tak kde zbalit nějakou tu radost?
Skóre dne: Níííííííííc

11 komentářů:

  1. Průměrné skóre týdne - celkem nespokojené. Že by nedostatek slunečního svitu?   

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Je fakt že asi jedině ta Praha mne potěšila....ale sluníčko mi chybí, samozřejmě....

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, že potěšilo aspoň něco, návštěva Prahy není k zahození.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ta jediná mě vždycky zvedne náladu....

    OdpovědětVymazat
  5. Skore dne "Niiiiiiiiiiic", ale pockaj, zanedlho bude zase "viiiiiiiiiiiiiic".

    OdpovědětVymazat
  6. [5]:Tak zatím to vííííc nějak není. Furt mě není nejlíp ale musím se dát do pečení a jinejch aktivit....

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Gute Besserung! Skoro som sa prelepol a napisal "gute Becherovka", tu som mal na mysli. Odkedy ju aspon v Nemecku vdaka EU mozme kupit - u nas ju nikto nepoznal! - idu veci lespie...

    OdpovědětVymazat
  8. [7]:Tak proti becherovce nemám ani to nejmenší! Jen je to díky té naší hlavě státu značně zprofanovaný nápoj.....

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:PRECO? (Aha, tusim si spominam, ze on je velky fanusek tohto medicinskeho napoja a beire to ako liek az pada!) Pekny vecer a vikend zelam...

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ano, přesně....i když prý teď jede v moravské hruškovici....

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:No ta mne az tak moc nechuti. To uz radsej borovicku a o tu "pravu" je u nas nudza presne ako o becherovku. (Svajciarska borovicka je odlisna, ked som si - drahu! - z nostalgie raz na Vianoce kupoval, tak sa ma majitelka obchodu pytala, naco mi je "ved ta sa pouziva len na masaze"! No tak nazdravie...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....