12 prosince 2013

Než se setmí....


Předminulý týden byly nejen pěkné
dny, ale úměrně k nim i západy. A tak jsem vybíhala při spatření úžasně zbarvených oken na protějších domech s foťákem abych alespoň od nás ze zahrady tu krásnou hru barev a mraků vyfotila....barvičky se měnily co chvíli stejně jak mraky které nabývyly různých podob a tvarů...


Západ 29.11.13
Při tomhle západě krásně čárala letadla



Při přiblížení se hodně změnila výsledná barevnost




Další západ jsem nafotila 2.12.13
To mne zaujaly zvláštně tvarované mraky a ve finále ovšem i žhnoucí stromy...










14 komentářů:

  1. Wendy mě zaujaly všechny tvé zázraky přírody, tedy vlastně tvé báječné fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Takovouhle oblohu a její barevnou proměnlivost mám moc rád.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Tak ono to je pořádná bestiální rýma, dneska jsem se moc nevyspala protože jsem buď nemohla dejchat nebo polykat a navíc ještě se mi udělal opar.....ani rum ani svařák. Spíš zázvor, citron a med....

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Já taky, jsem schopná stát a cvakat jak o závod....

    OdpovědětVymazat
  5. Moc, moc hezké. Mám opravdu ráda, když se obloha takhle předvádí

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky. přeji brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
  7. Občas nám ta příroda dokáže ukázat svou krásu.A Ty ji pěkně nafotíš a ukážeš ostatním   

    OdpovědětVymazat
  8. [5]: To byly....škoda že jsme takhle schovaní v dolíku. Než bych se vyhrabala z domu na kopec bylo by po kráse....i když tentokrát to ještě šlo fotit i od nás ze zahrady....

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Takhle opravdu barevně se předvádí málokdy....

    OdpovědětVymazat
  10. Takové nebeské divadlo se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....