13 prosince 2013

Konec výroby a nějaká ta ozdoba....

Tak, tak....jelikož už se neobjevila
žádná nová zakázka, nikdo nic nechce a rodinka je zahlcená, končím se špendlíčkováním....alespoň se konečně dostanu k té své posední ozdůbce a možná i stromečku. Tohle jsou poslední věcičky které jsem doteď udělala. A další až zase na velikonoce.....

Andělíčci letěli na to samé místo kam minule čerti....přání bylo pro kluka a holčinku


Andělka kterou si objednala Jarmilka


A dárek pro kamarádovu maminku. Ten putoval až na Slovensko....


Ještě jsem dělala pro jednu blogerku srdíčko, jenže tak dlouho jsem si říkala že ho musím vyfotit až jsem na to zapoměla a poslala ho....
Protože jsem neměla nějak moc času udělat si věnec na dveře, nebyl ani základ ani materiál, a co hůř ani nápad, inspirovala jsem se jinou metodou výroby věnců a vyrobila tohle....


Dcera tvrdí že to moc vánočně nevypadá, a když tak spíš jak havajský vánoční věnec, ale já si říkám že změna je život a tak něco netradičního neškodí.
A na okno do ložnice jsem si udělala takovouhle výzdobu. Z lampičky kterou mi dovezl synek s IKEA. Vždycky se mi líbila a pokaždé když nastal čas se tam ovšem nikdy nejelo....Vše se dělo pod odborným Baldrickovým dohledem....




Takhle mi svítí do okna


Další výzdobu už neplánuju i když uvidím. Třeba mne to ještě chytne. Světýlka mám vyndaný tak se možná do toho dám....

24 komentářů:

  1. Tvoje špendlíkování se blíží dokonalosti

    OdpovědětVymazat
  2. A to jen proto,že nic není dokonalé

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné věci jsi vyrobila. Možná , že si na ty Velikonoce něco u tebe objednám. Z peněz při PN toho moc nepořídím. Ale do Velikonoc se snad trochu finančně vzpamatujeme. Moc se mi ty tvoje výrobky líbí. Ty andělíčci jsou kouzelní.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, všechna tvoje výzdoba i andílci se mi líbí. Jakýpak havajský věnec? Já vidím hvězdičku, to znamená Vánoce! Nevím, jestli mám víc obdivovat krásnou lucerničku (hlavně svítící) nebo kocourka.    Kocour se tváří majetnicky.  

    OdpovědětVymazat
  5. Výzdoba náhodou moc krásná. Nejlepší je ovšem kočičák na oknem.

    OdpovědětVymazat
  6. Nádhera. U nás ty andílkové hlavičky nemají, jen dřevěné a takové pidi a vůbec nemají tak hezpučké ksichtíky. vendy, jestli budu příští vánoce dělat andílky, tak se ozvu, jestli u vás jsou zase ty obličejíky. Viděla jsem je u andílků na více stránkách a u nás v několika obchodech na mne helděli jako bych spadla z višně.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Uvidíš....já se možná do té doby naučím ještě něco jiného

    OdpovědětVymazat
  8. [4]: To on umí. Tváří se pořád jak majitel zeměkoule

    OdpovědětVymazat
  9. [6]: Víš že jsem ti to nabízela, měla jsi písnout a už jsi je měla doma....

    OdpovědětVymazat
  10. [5]: Jo děvče bejvávalo....už mě to rok od roku baví míň a míň. Zvlášť když je v posledních letech takový počasí že by spíš člověk věšel jarní výzdobu než vánoční....

    OdpovědětVymazat
  11. Vendulko, figurky jsou kouzelné a ostatní ozdůbky taky. Výzdoba okna je moc hezká, lampička to krásně rozsvítila a ten kocouří krasavec celému zátiší dává punc originality.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]: Tak ty barvy opravdu jsou spíš k jaru, jenže já jiné doma neměla a jezdit kvůli tomu do města jsem taky neměla chuť.proto jsem tam rvala to chvojí a hvězdy. On tam ještě oproti téhle fotce visí ještě malý quilingový andělík....

    OdpovědětVymazat
  13. VendyW mas vsechno moc krasne,ale Baldricka bych pomackala a vypusinkovala hned.    Lampicka ti dela krasnou atmosferu.

    OdpovědětVymazat
  14. Ty ozdoby jsou prostě nádherné, smekám! Nejvíc se mi líbí ta koulička, ta je dokonalá.

    OdpovědětVymazat
  15. Krásné! Nejvíce se mi líbí ta chlupatá dekorace na okně!

    OdpovědětVymazat
  16. [17]:Však ty tvoje šité jsou taky moc pěkné

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Tak úplně dokonalá není, chybičky tam jsou...ale ta barevnost mne taky nadchla. Dovedu si představit takhle ozdobený celý stromeček.

    OdpovědětVymazat
  18. [10]: Jsme na tom stejně, dříve se mi chodila na výzdobu zahrady dívat celá vesnice.Teď jsem čím dál línější.

    OdpovědětVymazat
  19. Ty andělíčky i to ostatní jsem ukazovala kolegyni v práci a byla z toho hotová !!!!!!§

    OdpovědětVymazat
  20. [22]:Jeden mi tu pořád zbývá...asi už tady zůstane napořád

    OdpovědětVymazat
  21. Vendy, ty jsi kouzelnice.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....