06 prosince 2013

40 / 52

1/ Pátek 29.11.13
Došlo mi že vlastně nemám žádný vánoční věnec na dveře. No jo, věnuju se věcem pro ostatní a sama si svoje neudělám....a tak jsem popadla zbytky organzy kterou jsem měla v šupleti a vykoušela jsem si trochu jinou metodu píchání. A za dvacet minut byl věnec hotový. A navíc jsem si i umístila na okenní parapet truhlík s výzdobou a lampičkou kterou mi přivezl z IKEA syn a kochám se světýlkem....
Skóre dne: Radost že jsem si poradila a z hezké a účelné věci

2/ Sobota 30.11.13
Den ve znamení místních trhů. Dalo by se říci že i úspěšný, ale stejně po něm zůstává určitá hořká pachuť. Ovšem to se dalo čekat.
Skóre dne: Radost z částečného úspěchu

3/ Neděle 1.12.13
I když je první adventní neděle je to všechno takový divný. Alespoň u nás. Asi jsem se teď tím množstvím vánočních věciček vyšťavila,nemám žádné nápady (protože jsem vymýšlela a přemýšlela o vzorech a barvách) na výzdobu a ani chuť. Takže beru zavděk pozváním dcery vyrazit do Ústí nad Orlicí na rozsvícení vánočního stromu. Celkem pěkné, grog studený, svařák sice pro změnu vařicí za to spíš okořeněná voda s trochou vína, ale aspoň jsem přišla trochu na jiné myšlenky. A objevila krásný kostel. Jen kousíček za náměstím kde už jsem nesčíslněkrát courala a nudila se a nenapadlo mne odbočit do boční uličky. Až dneska. Ale asi to tak mělo být kvůli té atmosféře.... Ovšem až do návratu domů. Tady vzala rychle za své. Ale to je jiná a stále se opakující se historie....
Skóre dne: Než my byla zkažená měla jsem i radost z adventní neděle

4/ Pondělí 2.12.13
Sluníčko ráno a krásný západ večer....
Skóre dne: Úplně obyčejná radost z krásného dne

5/ Úterý 3.12.13
Dneska nic....žádný pocit radosti....až teď večer. Přišlo poděkování za čerty a věnec a bylo z něj cítit velká radost....
Skóre dne: Radost že měl někdo jiný radost.

6/ Středa 4.12.13
Jestliže jsem si myslela že nebudu už dál nic vyrábět, tak jsem se trochu zmýlila. Bohudík? Myslím že ano. Protože pokud se někomu líbí moje věci je to dobře, protože je dělám hlavně pro radost. Mojí i těch kdo si je koupí. A i ti kdo je dostanou....
Skóre dne: Raduju se s ostatními

7/ Čtvrtek 5.12.13
Xaver proběhl okolo nás a jen se projevil tím že dost fouká a ráno bylo namrzlo....nic víc
Skóre dne: Radost že se tu nic nekonalo. Jedna supervichřice mi tu aprosto stačila...

17 komentářů:

  1. Nebýt těch malých radostí, tak by ty věčně se opakující "domácí stavy" jednu udolaly.

    OdpovědětVymazat
  2. Adventní věnce, nebo cosi, co se tomu podobalo, jsem si dělala sama. Letos jsem ho koupila u nás ve škole, každý rok máme výtvarné dílny a děti prodávají své vánoční výrobky.Je netradiční a je krásný a stál 70 kaček

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:Mňo, tak nějak....dneska zase bude u nás opět velmi nepříjemně. Tentokrát ne kvůli muži, ale dceři....

    OdpovědětVymazat
  4. U supervichřicí jeden nikdy neví. Raději ať vyšumí...

    OdpovědětVymazat
  5. Zase komentář v čudu. Mě už to vážně nebaví.

    OdpovědětVymazat
  6. [Smazaný komentář] Katka už emigrovala, zčehož nemám radost protože pořád mi stačí odběr novinek na sledování vás všech na Blog. cz a díky němu vidím a čtu ty články které nejsou vidět a to samé s komenty....ale bez bloglovin nemám šanci na ty ostatní kteří už přeběhli.....nějak se mi přád do toho nechce ale jak vidím bude to asi nutné.....prý za nastalou sitaci stojí hackerský útok z Ruska....

    OdpovědětVymazat
  7. [Smazaný komentář]Co se týče té práce tak to byly jen tři malé zakázečky, a další už nejsou, tudíž zatím budu končit. Jestli něco budu kutit tak asi jen konečně ten stromeček na který se chystám už takovou dobu a ještě jsem ho neudělala....ale tak jen sobě pro radost....

    OdpovědětVymazat
  8. VendyW, obdivuji tvůj elán pořád psát nové články, když ten systém od článků počínaje a komentáři konče tak zoufale nefunguje.

    OdpovědětVymazat
  9. Komentář se ztratil ve virtuální černé díře

    OdpovědětVymazat
  10. Podařilo se mi vydolovat tvůj článek. Sláva Ale jinak jsem pekelně naštvaná, už mě přechází chuť.

    OdpovědětVymazat
  11. Takže nic, komenty znovu a znovu nefungují

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám taky radost, že má se mnou někdo radost.     

    OdpovědětVymazat
  13. Nám se Xaver nastestí taky vyhnul,jenom trochu pocuchal^^ balkon. 1.prosince jsme se vydali na jeden Vánocní trh v Rosenheimu,ale byla jsem z toho rozcarovaná.Jenom jídlo a pití a zase jídlo!Kde je ta vánocní atmosféra?Chtela jsem koupit rucne pletené ponozky,ale kde nic tu nic!Tak jsem je objednala pres e-Bay,a je to jeste levnejsí

    OdpovědětVymazat
  14. [6]:Bloglovin je dobrej, fakt! Navíc si tam můžeš nasázet i blogery z jiných serverů. U Katky na novém už jsem byla, trochu si budu muset zvyknout, ale ono to pude.Hackerové z Ruska? A to nemohli normálně napsat? Vždyť by to člověk pochopil...

    OdpovědětVymazat
  15. U Katky jsem už byla, ale nevím, na mě je to nějaké složité.

    OdpovědětVymazat
  16. [16]: mě se to taky nelíbí, ale co nadělám...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....