27 prosince 2013

Světlíškobraní....


Předposlední kapitolu pražských toulek věnuji výzdobě na různých místech, tak jak jsme se
Prahou, a to hlavně centrem toulaly...
Už jsem říkala, že na světlíškách ujíždím, mám ráda to jak krásně se říká ve slovenštině, ligocání a trblietaní.
A že se ligocalo a trblietalo vel'a.....


Stromeček před obligátní prodejnou skla v Karlové ulici.



Výzdoba na Malém rynečku. Mimochodem vloni stál tenhle anděl na Staroměstském náměstí.




A letošní Staroměstké náměstí. Téma bylo čas. I na velkém stromě byla ozubená kolečka z hodin, ale i planety jako symbol vesmíru a jeho nekonečnosti.


Pod těmi stromy si člověk připadal jak v elfím lese. Jak kdyby nad vámi svítili miliony světlušek nebo malých víl.


I z výšky to vypadalo úchvatně



Samozřejmě že i zahrádky restaurací nesměly zůstat s výzdobou pozadu.


Strom na Havelském trhu


A teď Václavské náměstí s trochu netradičním stromem.



Druhý Václavský strom


Elysejská pole po pražsku



Smíchovské trhy u Anděla mají také svůj stromek a prý i anděla. Nevím, toho jsem neviděla...


Krásně ozdobené, leč už zavřené.....Andělské trhy


Ostatně na to brzké uzavírání tržiště si stěžovala i švagrová. Prodává na Havelském trhu a tam se stánky zavírají kolem páté hodiny. Dost na to nadávala protože přicházejí o dost kšeftů. Holt se někdo postaral aby si vydělávali stánkaři na Staromáku a Václaváku. Přitom Havelské tržiště je o dost větší a na počet stánků mnohem početnější než ona dvě další místa....
Tak a to je pomalu z předvánoční Prahy vše. Tak ono už je na čase. Vánoce jsou za námi a teď už jen vkročit bezbolestně do dalšího roku. Snad lepšího než byl ten letošní. I když v to doufám už asi čtvrtým rokem a nic...

Ještě tu bude takový pelmel z fotek které se nehodily do žádného z témat a definitivně necháme Prahu za sebou...

11 komentářů:

  1. Krásné fotečky! Jako v pohádce!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné světýlkování! Tam bych se ráda v tento čas pocourala. Miluji osvětlené stromy a budovy večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Přikládám důkaz, že trubadúr byl loni (i?) na Malém náměstí http://pvapenik.blog.cz/1212/predvanocni-prochazka-prahou

    OdpovědětVymazat
  4. [4]: Odpověď máš u přislušného článku

    OdpovědětVymazat
  5. Ale já se na nic neptám . On byl loni na několika místech, mimo jiné i u Karlova mostu. Já jsem fotil jenom toho na Malém náměstí.

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou úžasné fotky, Vendy! Prahu jsme měli v plánu na zítřek, ale moc se na to necítím, takže to bude asi něco míň náročného. Díky tvým fotkám vím, jaká je v Praze výzdoba, takhle mi to bohatě stačí.

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Jej, tak to bych si nenechala ujít takovou možnost...jak já byla ráda že se dcera rozhodla že tam pojedem a půjdem se navečer do města projít!

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Já to psala proto abych uvedla na pravou míru že píšu bláboly, ale že prostě ten čas tak strašně rychle letí.....že ho měl mladej na fotkách s toho místa kde je ta hvězda....tak ty jseš v Praze na vánoce každý rok, tak máš přehled. My se tam objevíme jednou za čas

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: My jezdíme do Prahy touto dobou každý rok. Dneska jsme byli jinde a taky jsem si to hezky užila, líp než v Praze.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....