26 prosince 2013

Pozdě, ale přece....


....se musím pochlubit
dárky které jsem dostala od Vendy a Hanky.
Od šikovné Vendy to je hebounký a teplounký šátek - šála který sama upletla a od Hanky kalendář s fotkami jejího přítele, stejně nadšeného fotografa jako ona sama. Nebo spíš asi by Hanka řekla že on z ní udělal tu nadšenou fotografku. Jsou to fotky z jejich toulek po republice a které znáte z jejího blogu a které jak bylo napsáno v přáníčku ona sama vybírala. Má svoje místo a dokonce jsem sundala a schovala svoje fotky které tam visely.(Tak já jim nějaké místo taky najdu). j
Ještě jednou vám děvčata moc děkuji.
Poslední dárek je od dětí a moc mne překvapil.
Když jsem celá nadšená vyprávěla po návratu z Rakouska o krásných velkých lucernách na svíčky, které tam měli snad u každého domu a které večer rozsvěcovali, říkala jsem si že bych takovou taky někdy na terasu chtěla.
No a tak se mi letos to přání splnilo. Dostala jsem krásnou, něco přes půl metru vysokou lucernu...
Takže teď mám malou a velkou. Ještě by to chtělo něco mezi, ale to se třeba ještě splní.
Jen tomu chybí ten sníh který vytváří tu správnou atmosféru.

Zatím nebylo počasí ho vyzkoušet, ale jeho čas určitě přinde.


Krásné krajiny a řeky.


Budiž světlo!


Když jsem hledala na půdě svíčku na vánoční stůl, měla jsem tuhle velkou v ruce a říkala jsem si jestli na ní někdy vůbec dojde, nebo bude pořád odpočívat v bedně. A trvalo to přesně tři dny a už má svoje místo....

21 komentářů:

  1. Jsou to krásné fotky krásných dárků.  Ta maxilucerna je skvělá a já ti přeji, aby ti svítila celý nový rok 2014 do šťastných a radostných dnů a večerů.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásně dárky a krásně nafocené. Já mám zase na stromečku tvojeho andílka z loňska. Při strojení stromečku jsem si uvědomila, jak ten rok rychle utekl. Připadalo mi to, že jsem vše schovávala do krabic nedávno.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem ráda, že se dáreček líbil. Ten šátek je sice menší, ale zahřeje, a taky jsem si říkala, že i barevně ti bude slušet. Navíc materiál opravdu hebounký...

    OdpovědětVymazat
  4. P.S.krásné úpravy fotek.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky, krásné fotečky a lucerna je úžasná. Krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta lampa je úžasná. Taky už jsem je okukovala, ale zatím jsem ještě skrblík. KAlendář by mě zajímal celý

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to ti tu krásnou lucernu závidím, je jako vystřižená z Karafiátových Broučků.Takové se mi moooc líbí. Velké i maličké, všechny jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  8. Každý dárek potěší a když ještě ,,kápne" do noty, je to moc fajn. Ať ti všechny dobře slouží- dělají radost celý další rok.

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Mám i malou za oknem, tak si možná budou příště hovět spolu. Ona se dá využívat jako dekorace celoročně.

    OdpovědětVymazat
  10. [6]: Mě se moc líbí když jsou tři vedle sebe různě velké. Takže mi chybí takový ten střed. Kalendář je moc pěkný, když se podíváš k Hance tak budeš mít představu jaké asi jsou....

    OdpovědětVymazat
  11. [3]: Na lampu kočičóni nemůžou, ta si hoví na terase.

    OdpovědětVymazat
  12. [1]: Bei, díky a i ty se měj moc hezky

    OdpovědětVymazat
  13. Hezká, i když vypadá trochu jako na hrob. Podle m,ne by měl padnout sníh jen na horách.

    OdpovědětVymazat
  14. Jsou to krásné fotky krásných dárků

    OdpovědětVymazat
  15. [15]: Tak bez toho sněhu tak vypadá. Jenže to by bylo na megahrob ....ono když by jich bylo víc tak už by to tak nevypadalo. nebo byla okolo výzdoba. To holt až příští rok....

    OdpovědětVymazat
  16. Ještě později, ale přece ...

    OdpovědětVymazat
  17. U mě vede jednoznačně lucerna.

    OdpovědětVymazat
  18. [20]:No mám z ní opravdu velkou radost, akorát si musím koupit zase svíčku, ta z vánoc už na Silvestra dohořela. A na ten šál pořád čekám kdy přijde jeho čas....doufám že ne v květnu jak poťouchle psala Katka

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....