26 prosince 2013

Pohádkově tajemně....


Neustále mne udivuje jak se
dva stejné záběry mohou od sebe lišit. Atmosférou, barevností, tvrdostí....
A to ani neměním nastavení aparátu. Prostě jen stačí poodejít o krok či dva, přizoomovat nebo naopak oddálit objektiv. Přesně jak je tomu u dalších lesních snímků....
Sami můžete porovnat tyto s těmi minulými....










Srnku už jste viděli v první sérii a tak i když to napohled vypadá jako stejný záběr, byla jsem o kus níž na cestě.



14 komentářů:

  1. Kouzlo světla... Hezké fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné záběry. Napadlo mě, jak velké je to umění, když pak tedy natáčí ty pohádky. Na čem všem to může zkrachovat - na příběhu, na hercích, na střihu... a na kameře

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera. Sluníčko, když se prodere mezi kmeny je to krása. ty paprsky se si povedly a srnka nemá chybu. Ta fotka je moc krásná. přítomnost té srnky je tak samozřejmé, že to snad ani jinak nejde. Fakt bezva.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: Světlo opravdu umí kouzlit. Byla jsem hodně nadšená z toho co dělalo a že se to alespoň trochu podařilo zachytit.

    OdpovědětVymazat
  5. [2]: A proč myslíš že pro herečky a i herce je druhý nejdůležitější člověk ve štábu po režisérovi kameraman? Někdy je důležitější než režisér, protože on má tu moc udělat z herců buď krasavce nebo příšerky.....ne tolik maskéři jako kameraman.

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Jo, jo....tak ona tam je doma a my jsme vetřelci...

    OdpovědětVymazat
  7. první foto je nejhezčí

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné! Ta se srnkou nemá chybu, to se jen tak nepodaří, tedy alespoň mně ne. Opravdu kouzelný les

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Tak zatím se mi podařilo srnku vyfotit jen třikrát. A to už se courám s foťákem dost dlouho.

    OdpovědětVymazat
  10. Teda Vendy, ty se překonáváš, fotky jsou fantastické. Hra světel a stínů, sluneční paprsky, do toho mlha, ... prostě úžasné!    Snímek se srnkou je kouzelný.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: To je hlavně zásluha přírody....já měla jen to štěstí že jsem tam zrovna vešla a náhodou se ohlédla.....a že byli přízemáci zticha a tu srnku nevyplašili

    OdpovědětVymazat
  12. [11]: To není jen o štěstí, Vendy, chce to i duchapřítomnost a dobré oko.   

    OdpovědětVymazat
  13. Krásná podívaná Každou fotkou se zdokonaluješ

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....