25 prosince 2013

Sex ve městě po pražsku....


Každá světová metropole má
svou ulici kde se v obchodech, pokud nemáte v peněžence platinovou kartu, s vámi nikdo nebaví.
Ba ani vám pomalu neodpoví na pozdrav. Ani Praha není vyjímkou a má svou "platinovou " ulici
a tou je ulice s příznačným jménem Pařížská. Od začátku až nakonec a po obou stranách jsou obchody značek zvučných jmen, spjatých s nejznámějšími světovými módními domy, klenotnictvími, luxusními telefony či botami a kabelkami....
V každé metropoli se najde nějaká ta partička kamarádek které milují nákupy a boty od Manolo Blahnika či Jimiho Choo, a ruku na srdce dámy, která by nehledala nebo netoužila po tom pravém Panu Božském, po tom zajít si do baru na Cosmopolitan a povyprávět si se stejně založenými kamarádkami....prožít si alespoň jednou takový den jako Carrie, Samantha, Miranda a Charlotta?

Jelikož už jsme byly docela po tom dlouhém dni unavené, vzaly jsme to jen na kousek tohoto ráje pro všechny ženy, které prostě milují nakupování a luxus a kvalitní věci.


Země zaslíbená....



Je libo luxusní pero, rtěnku, tabatěrku, náramek nebo prsten? U Cartiera najdete všechno!


.....kostýmek od Diora....


....nebo Bosse?....žádný problém, jen přejdete z jedněch dveří hned do druhých. Ani při tom nezmoknete....


A když si nevyberete ani u Diora ani uBosse, Gucci to jistí!


Všechno zlato světa najdete kde jinde než u Tiffanyho...


....a když ne tam tak na telefonech Vertu určitě....


.....a co taková kravata od Hermese? Ta určitě udělá radost každému muži a bude se v ní citít neodolatelně a božsky....


....ďábel prý nosí Pradu....ale která z nás by u za nějaký hadřík tu duši neupsala?


Manolo Blahnik, Laboutin, Jimmy Choo....co jméno to legenda v obuvnických sférách. A takový život na vysoké noze? Hmmmmm......


Seriál Sex ve městě mám moc ráda stejně jako moje dcera. Jsou tam krásní chlapi, jsou stejně nerozhodní jak někteří z těch co známe, jen ne tak bohatí. Jsou tam pěkný baby, stejně nešťastné v lásce jak ty které známe. Je tam láska nebeská která nám většinou zůstává vzdálená, je tam.....je to pohádka. Ale i pohádky nám dokáží alespoň na chvíli zpříjemnit život.
P.S. Ovšem že velkou fanynku tohoto seriálu najdeme i v naší osmdesátileté třetí babičce, tak to jsme ani jedna nečekala....

16 komentářů:

  1. Tak já nevím, ale já po takových věcech z takových obchodů netoužím.

    OdpovědětVymazat
  2. Tam bych si moc neužila, ale pana B. bych brala

    OdpovědětVymazat
  3. Ty čtyři holky miluju - vlastně spíš scénáristu, dramaturga a režiséra ...

    OdpovědětVymazat
  4. NO ano, znama nahrazka za sex je nakupovanie...Pekne Vianoce este doatocne.

    OdpovědětVymazat
  5. Pařížskou jsem párkrát šla, když jsem byla v Praze v divadle, ale nikdy mě nenapadlo ji vidět jako ty.. Nějak jsem ty obchody vůbec neregistrovala, asi pro to, že tyhle deluxe věci pro mě nemají valný význam..Ale vyzdobená je opravdu pěkně, když si jí takto naservírovala, uznávám, že má kouzlo..   

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: No vidíš, to mě nějak nedošlo....tak ono když narazíš na nějakej pěknej designovej kousek je to kolikrát ještě lepší jak sex....zvlášť ten po desítkách let    I ty si to hezky do konce roku užívej a pak .....se holt uvidí!

    OdpovědětVymazat
  7. [3]: Ohó....muž který nechytá při zmínce o tomto seriálu nerva a neskáče vzteky dva metry vysoko! Tak máš moje sympatie

    OdpovědětVymazat
  8. [2]: Tak mít tu platinovou kartu ke které by patřil pan Božský tak jsem tam pečená vařená!   

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: Ona byla odjakživa Pařížská jak říkáš de luxe, ale od revoluce je to už high couture....a víš že tam bydlel Oldřich Nový a že v tom samém bytě teď bydlí Bartoška? A že i Marek Eben když nebydlí zrovna v domku v Karlových Varech má byt taky v Pařížské? Má prostě kouzlo, tahle Pařížská....

    OdpovědětVymazat
  10. JO luxusní to film - seriál. Ano přesně mít tak platinovou kartičku ..Jinak božkýho už naštěstí mám

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Akorát se mi už tak nelíbil ten druhý díl, myslím že poslední dobrá hláška zazněla od Samanthy že se hormony odstěhovaly z hotelu, a pak už to nějak nebylo ono.....tak to že máš svého pana Božského asi vyváží tu absenci platinové karty   

    OdpovědětVymazat
  12. No to by bylo paráda, kdybych se v Pařížské prošla se synem s batůžkama na zádech. Pokud ten velký svět nepatří normálůně do mého života, tak ani nijak po luxusních věcech netoužím. On ten luxusní život má také svá úskalí a kdoví, zda jsou majitelky těch věcí spokojené a co vlastně všechno v té kavárně proberou, properou. Prohlídnout si výlohy je krásné, všude světla a svátečno, ale neláká mě něco z toho mít. Jo jiná by bylo koukat do výkladu s foťákama.       

    OdpovědětVymazat
  13. Mně osobně nic neříká ani tenhle luxus, ani seriál "Sex ve městě", já jsem holka skromná, stačí mi džíny, tenisky, bunda a foťák!    Ovšem tvýma fotkama jsem se pokochala, Vendy!   

    OdpovědětVymazat
  14. [13]: Tebe fakt ani na chvilku nenapadlo jak to může bejt fajn se nechat alespoň na chvilku rozmazlovat, nechat okolo sebe běhat jiné, obléknout se pro jednou jak opravdová dáma, no a když jsme u těch karet tak mít možnost jít si koupit nějakej pěknej foťáček s pořádným příslušenstvím? V teplý pěkný bundě a dobrejch pohodlnejch botkách?

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: No, kdysi mě to určitě taky napadlo, Vendy, ale teď prostě nejsou lidi!       

    OdpovědětVymazat
  16. Víš, že já ani seriál ani film vůbec neviděla?

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....