24 prosince 2013

Pokračujeme....březnem a dubnem


Čas tlačí a tak je tu další
výběrové kolo. Tentokrát březen a duben. Jarní měsíce, ale letos
jsem měla opravdu problém v těchto měsících najít fotky bez sněhu. Ležel sakra dlouho
a první opravdu jarní jsou až z konce dubna....

BŘEZEN

1



2

3

4

5


DUBEN

1


2

3

4

5

10 komentářů:

  1. Je to těžký výběr, ale nakonec jsem vybrala podle svého gusta kytičky.

    OdpovědětVymazat
  2. Přeji ti rovněž příjemně prožité Vánoce a spoustu splněných přání.

    OdpovědětVymazat
  3. Já u obou měsíců 3, protože mne zaujaly a líbily se mi. Ale ostatní jsou pěkné taky, těžko vybírat. Měj se fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Březen č.1, duben č.1. Ale řeknu ti, že rozhodování je fakt těžké. Z tvých fotek se špatně vybírá ta nejhezčí, protože všechny jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  5. [4]: Budiž ti útěchou že i já měla problém s výběrem, ale zcela opačný, letos jsem od začátku roku nafotila míň fotek než vloni a navíc většina byla se sněhem takže se těžko vybíralo aby nebyl čtyři měsíce na fotkách jen sníh, nebo zase bylo v daném měsíci jen pár obrázků které za to stály....a od doby co mámnovej foťák jsem sice na počet nafotila dost ale na koukání a uvěřejnění minimum....a teď poslední skorm tři měsíce jsem fotila vůbec strašně málo.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja jsem pro jívu s vcelkou,vcera pristála u me na Balkone,asi si spletla rocní období Ale nez jsem stihla vytáhnout foták,byla pryc......

    OdpovědětVymazat
  7. a u dubna se mi nejvíce líbí 4. :)

    OdpovědětVymazat
  8. A mně se líbí úplně všechny! Opravdu moc pěkné fotky

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny fotky jsou moc pěkné, Vendy, ale pokud mám něco vybrat, přikláním se v březnu i dubnu k fotce č. 3.

    OdpovědětVymazat
  10. Těžký výběr,ale to asi nechceš slyšet.Takže za mě březen 5 a duben 1

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....