27 prosince 2013

43 / 52


1/ Pátek 20.12.13
Dneska asi nic nepřebije mou radost po návštěvě pošťačky. Přinesla mi krásný dárek od Hanky(Česká krajina) a to kalendář s fotek které při jejich nám známých toulkách po naší republice nafotil její přítel ale která Hanka s velkou láskou pomáhala vybírat. Už visí a dokonce jsem kvůli němu sundala i moje vlastní fotky....Hani moc děkuju, ale víš co jsem ti psala Mrkající.....že mi nic nedlužíš. A druhá věc je Knižní brak který mi zaslala Mengano jako dalšímu ve šňůře TlusŤjochových Konzumentů Knižního Braku. Takže se těším až se do něj pustím. Trochu pokleslostí nikdy neuškodí, že?
Skóre dne: Veliká radost z toho jak se dokáže takové virtuální kamarádství utužovat i díky takovýmhle okamžikům.

2/ Sobota 21.12.13
Nádherný slunečný den, takže radost sama o sobě s dlouho postrádaného sluníčka. A když je ještě korunována procházkou voňavým a zcela neprosincovým lesem je to ještě lepší....
Skóre dne: Radost velká

3/Neděle 22.12.13
Nejmíň příjemná práce je za mnou. Kapři. Muž je dneska nechal rovnou vykuchat a očistit. Ne že bych to neuměla, ale už toho mám za ty roky jak na rybárně tak doma plný zuby....polívka se vaří, ryby naporcovaný a zítra obalit, salát v míse v lednici, takže vlastně už je skoro hotovo.
Skóre dne: Spokojenost a radost že se to pomalu chýlí k tomu že si budu ty další dny užívat a lenošit si u počítače...

4/ Pondělí 23.1213
Od rána se otáčím aby bylo opoledne už čas na to se věnovat lenošení. Jediným malým zádrhem je že odmítla trouba péct. Naštěstí šlo už jen o housku do polívky a ta se dala dodělat na pánvi.....hrůza! Zjistila jsem že neumím nic nedělat. Nebaví mne dívat se na televizi. Já se nudím! Takže jsem si přesadila orchidej od maminky, ostříhala odkvetlé chryzantémy v truhlíkách, i jiné odkvetlotiny. nanosila vodu v konvích na půdu aby nebyla ledová a měla jsem připraveno na zalévání, a jiné motačky kolem přezimovaných kytek. No a konečně došlo na dlouho odkládaná videa s různými kurzy ručních prací a focení. Promazala jsem to co mne nebaví nebo nezajímá a podívala se na novinky.... a pak ještě jsem si na chvilku vzala knihu a četla si....
Skóre dne: No nevím, asi jen malá radost z těch práciček okolo kytek ale spíš strach co budu dělat když nebudu moci nic dělat. Ta nuda je děsná.

5/ Úterý 24.12.13
Štědrej den....fouká a je šeredně na to jít na procházku. Takže si dělám nový kalendář na blog pro příští rok. Než se dám do příprav na večeři....a pak už jen smažit a ohřívat, a těšit se že jsme všichni u stolu, protože přišel i syn a zase jsme byli všichni pohromadě....a na terase na mě čekal dárek. Od té doby co jsme byli s kamarádem v Rakousku na výstavě s našima hafanama se mi strááášně líbí takové ty velké lucerny na svíčky. Upravdu jsou velké a mívají třeba tři vedle sebe různých velikostí. Vypadá to strašně moc pěkně a večer když se rozsvítily u každého domu bylo to moc krásné.....no a jedna taková mne čekala na terase! Zaběhla jsem na půdu pro velkou svíčku kterou jsem kdysi koupila ale nebylo pro ní nakonec využití a honem si jí zapálila a kochala se....
Skóte dne: Radost z toho že jsme se všichni sešli zase pohromadě a i z nečekaného dárku.

6/ Středa 25.12.13
Já chci ticho a klid. Dneska mne zase s novou silou přepadla znovu viróza. Jak si sáhnu na nos hned začnu kejchat a jak kejchám musím smrkat a jak začnu smrkat začnu kejchat a....a furt dokola. Doma už nejsou žádný kapky do nosu, naštěstí jsem objevila paralen. Bolí mě celej člověk a chci klííííííííííd.
Skóre dne: Jediné co mne těší je to že už je po tom největším mumraji a tak mohu v klidu i lehnout a hekat pod peřinou....

7/ Čtvrtek 26.12.13
Dnešek je bez radostí. Spíš je pro zlost. Je mi prachbídně, bolí mne celej člověk a tak jsem po dopečení svatoštěpánské krůty zalezla na postel a relaxuju. Nějak se mi ani nechce na zítřejší rehabilitaci...

15 komentářů:

  1. Vendy, kromě rýmy to byl celkem úspěšný týden.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně se to četlo! Jako pohádka před spaním, škoda, že teď hned nejdu spát. Jak starou jsi měla orchidej? Dala jsi ji do většího květníku? Mně se líbily  německé domky s osvětlenými stromečky podél Labe.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Tu orchidej dosatala mamča v říjnu od známejch k narozkám, tak nevím. Ale koflík jsem jí určitě dala větší, ten pvodní byl opravdu malej. Už tam měla samé kořeny a žádný substrát....teď si hoví v závěsném na půdě. A na jaře půjde ven. Německo bylo moje první a velká inspirace. Od té doby si zdobím světýlky co jde. Tedy pokud je nálada....

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já dostala orchidej v září k narozkám a taky mi připadá květník malej. Asi budu muset někde něco nastudovat, aby nezahynula. Ale spíše se jí budu věnovat až na jaře. Světýlka se mi líbí, svíčky také moc.

    OdpovědětVymazat
  5. Vendy, moc se omlouvám, mám u tebe opět děsnou absenci!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Je to nejkrásnější a nejoriginálnější PF, co jsem v poslední době viděla. Dandík v měsíci je úžasný.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Ale jdi, jsou tací kteří mají i delší! No viróza si nedá pokoj ale už je líp. Ve čtvrtek to mi bylo fakt blbě, ale v pátek už to zase bylo fajn a vypadá to, že u ta mrcha mizí....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: No! Nepřeháněj . Neměla jsem moc času tak jsem projela jen dva editory, a vzala zavděk tím na co jsem přišla

    OdpovědětVymazat
  9. Vendy, uzdravuj se!!! Bacily jsou zákeřný, vždyť víš.....

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Tak to se mi ulevilo ... tak i tak.   

    OdpovědětVymazat
  11. Péefka se ti povedla na 100 procent.

    OdpovědětVymazat
  12. Veronika Domanská29/12/13 17:38

    Máte moc hezký blog :) A na tu rýmu doporučuji kapky Nasic. Díky dobrýmu složení v nose nepálí, naopak sliznici regenerují a krásně protáhnou. A samozřejmě hodně pít (ideálně bylinky nebo zázvorový čaj) a odpočívat (což pokud jste takhle čilá, pro Vás možná bude problém )

    OdpovědětVymazat
  13. Jak bolí celej člověk, je to na pytel...

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Tak něco je už lepší to jo, jen už zase se mi něak podezřele začíná plnit nos      . Tak doufám že to je jen takovej nějakej poslední záchvěv....dneska potřebuju do města pro věci na další tvoření který se chci naučit abych měla hlavně na zítřejší večer co dělat. Silvestra takhle bojkotuju už pár let, nebaví mne čučet na televizi na věci stokrát omílané....to radši dělat něco co mne baví. Číst, špendlíkovat nebo se učit novým věcem.

    OdpovědětVymazat
  15. [12]:Díky za tip, piju čajíčky, zázvorový z čerstvho kořene, mátový, meduňkový....to odpočívání opravdu není moje parketa

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....