04 prosince 2013

Plodové.....


Další výběr z fotek, které se
časem nastřádaly a neměly své uplatnění. Až dnes....pomalu mi totiž docházejí neuveřejněné fotky v archívu díky tomu že jsem doma přilepená na židli a tvořím a tvořím a tvořím....a nefotím a nefotím a nefotím. Navíc za chvíli budu muset začít s nějakými minimálními přípravami na vánoce, to jest zprůhlednit okna, umatlat nějaká těsta a upéct cukroví, štolu a štrůdly. A mezitím ještě něco stvořit. Zajít i do lesa na nějaké větve abych místo stromečku stvořila nějakou vánoční kytku a ostříhat překážející větve na tújkách a použít je na výzdobu truhlíků v oknech....když to tak po sobě čtu tak si říkám, že asi budu muset dát noťas pod zámek abych to všechno postíhala...


Takže nabízím malý kaleidoskop různých plodů. Nejdřív šípečková série, mám je u nosu takže si je fotím dost často.





Kalina



Cesmína



Brslen





a poslední připomínka teplých dní....

27 komentářů:

  1. Kalina i brslen letos dlouho zdobily náš vchod.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty malinké sípky mám moc ráda.Letos u nás nebylo moc kastanu,asi 2 jsem nasla,tot´vse

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, já už bych chtěla aby bylo po zimě.

    OdpovědětVymazat
  4. Sláva nazdar výletu, dostala jsem se sem přes bloglovin, hurá Že by konec anarchie?

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky se ti nastřádaly v archívu a je moc dobře, že jsi je zveřejnila. Červená barva báječně prozářila zamračený a pochmurný den.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Ještě asi ne, protože teď jsem si na mejlu četla koment od Signory a tady vůbec není.....ta ostružina je vlastně nejdýl nepoužitá.

    OdpovědětVymazat
  7. [4]:I když já taky, ale zase tím člověk tak strašně pohání už tak rychlej čas....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:Ono to bohužel není až tak vidět ale to jablíčko bylo celý krásně ojíněný a třpytilo se na slunci, proto jsem ho taky fotila.....

    OdpovědětVymazat
  9. [3]:Tak krom toho že se mi strašně dlouho načítají přechody v blogu třeba na nový článek anebo na nastavení či vůbec na přihášení, že se mi občas neukáže napsaný článek či koment jak můj tak cizí tak mi blog vlastně pořád "skvěle" maká....

    OdpovědětVymazat
  10. [2]:Tihle dva jsou z Petřína. Jak v Dobříši tak v Praze jich bylo spadaných spousty. Tady u nás nikde moc kaštany nejsou vysazené, vím snad jen o třech.

    OdpovědětVymazat
  11. Kalina vonná je hned u vchodu Vojanových sadů.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Tohle je jiný druh kaliny....

    OdpovědětVymazat
  13. Mně se líbí nejvíc dva kaštany.

    OdpovědětVymazat
  14. [16]:Tak snažím, se snažím a učím se. Někdy to vyjde někdy to stojí za vyližprd Ale to asi znáš i sám    Díky za pochvalu...

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné fotky plodů.   Ostružinku bych si taky zobla.

    OdpovědětVymazat
  16. [20]:Tady dneska svítilo ještě před polednem....teď už je zataženo a čekáme na Xavera

    OdpovědětVymazat
  17. Úplně nejvíc se mi líbí jablíčko a ostružina

    OdpovědětVymazat
  18. Plodové - jsou BOHOVÉ! Tedy tvé fotky, samozřejmě!

    OdpovědětVymazat
  19. Tak posílám třetí komentář - jestli se zobrazí?

    OdpovědětVymazat
  20. Tak ani ten - nemohu komentovat u Wendy!

    OdpovědětVymazat
  21. Wendy poslala jsem ti 4 komentáře a nejsou tu!

    OdpovědětVymazat
  22. [24]:Klid, neukážou se sice tady ale na mejlu si je přečtu. To je jediná jistota!Taky chci kolikrát odpovědět a není hned na co. Ale tak za hoďku se to objeví....

    OdpovědětVymazat
  23. hmmm, některé jsou jen se zakousnout, jiné jako šperky

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....