02 prosince 2013

Kapičkování....


Kapkové fotky vznikly v den
kdy tady u nás byl první větší mrazík a všude byla krásná jinovatka.
Jenže jak se sluníčko snažilo, tak všude tam kam dosáhlo se jinovatka změnila ve třpytivý svět kapek...A tak jsem hodinku potom, co jsem fotila jinovatkové obrázky vyrazila fotit kapkové.











18 komentářů:

  1. Úžasné. Ty poslední dvě fotky prostě nemají chybu a jsou nádherně vykreslené.

    OdpovědětVymazat
  2. Šup a první komentář je fuč

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotečky a pěkné záhlaví bločku.

    OdpovědětVymazat
  4. krásný, kdybych to nezkoumala, řekla bych, že je to focené na jaře,to slunce

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásné fotky! Preji ti nádherný adventní cas

    OdpovědětVymazat
  6. [6]:Však taky to nejlepší na konec, ne?

    OdpovědětVymazat
  7. [5]:Díky, ale já už nějaký adventní čas staršně dlouho nikde nevidím ani necítím...jen jeden velký cirkus

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:On to byl krásný slunný den který se z tho mrazivého dne vyklubal. Stejně jak dneska....

    OdpovědětVymazat
  9. [2]:Díky za pochvalu, tak co se týče záhlaví mám oproti některým jiným ještě mnoho co dohánět....

    OdpovědětVymazat
  10. Tu předposlední si dej na vánoční stromeček.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]:To ano, vypadá jak ozdoba...

    OdpovědětVymazat
  12. VendyW ta posledni je zkratka uzasna,takovy ulovek bych chtela nekdy mit a nechat si ho zvetsit a pouzit jako obraz.Priroda nam dava skutecne hodne inspirace.

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Ona je to ta stejná kapka co je ten snímek nad ní. Akorát jsem měla jinak natočenej objektiv a pak jsem to ořízla co to šlo a v editoru trochu doostřila....

    OdpovědětVymazat
  14. Všechny jsou pěkné,ale ta poslední je parádní   

    OdpovědětVymazat
  15. kapičky jsou moc fajn, ta poslední je jak křišťálová naušnice

    OdpovědětVymazat
  16. [17]: nebo jak rikal Pavel vanocni ozdoba...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....