18 prosince 2013

Nový kalendářový výběr....


V dnešních komentech se
mne Hanka - Čemeřice optala jestli bude nový výběr fotek
do mého kalendáře tady na blogu.
Připoměla mi tím, jak moc čas letí a jak jsem byla v poslední době zahrabaná v tom mým špendlíkování...a díky tomu nefotila....a začala pozdě s výběrem. Takže se to bude muset nějak vymyslet aby se stihl výběr do konce roku, zvlášť když budete mít jinou práci než sedět u monitorů a klikat na obrázky které se vám (snad) líbí.
Letošní rok byl ze začátku zcela netypický v počasí, takže vlastně až do dubna mám skoro samé fotky se sněhem, byl výběr hodně těžký. A to samé teď na konci, pro změnu sníh vůbec žádný. Tudíž jsou fotky značně netradiční....

Protože se dají uveřejnit ankety jen na dva měsíce, tak vždy jedna je pod článkem a druhá v menu. Doufám že to půjde hlasovat tak jak si myslím Mrkající

P.S. PROSÍM VŠECHNY KDO HLASUJÍ, TAK V ANKETÁCH. MŮŽETE SAMOZŘEJMĚ KOMENTOVAT PROČ SE VÁM LÍBÍ KTERÝ OBRÁZEK A PROČ, ALE HLASY PROSÍM V ANKETĚ PRO LEPŠÍ PŘEHLEDNOST. DÍKY!

LEDEN

1

2

3

4

5




ÚNOR
Tady došlo k malé chybce v Matrixu v pátém obrázku. Dostal se tam omylem březnový Mates....

1

2

3

4

5


















16 komentářů:

  1. Leden - 2, Únor - 2, Březen - 1

    OdpovědětVymazat
  2. leden 2, únor 4, březen nevidím. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leden - 1, Únor - 1. Březen tu odpoledne byl, nyní ne.

    OdpovědětVymazat
  4. Leden 2 , únor 4 ,víc taky nevidím

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Však taky sou jen dva měsíce, jak jsem psala  dokázala jsem dostat jen dvě ankety najednou na stránku. proto jedna pod článkem a druhá v menu. Tak to bude pokaždý.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: nejde ani tak o ankety, ale nevidím březnové fotky a Katka v prvním komentáři uvádí i výběr pro březen.

    OdpovědětVymazat
  7. [8]: Katka chytla chvilku kdy byl i březen, jenže to jsem si myslela že se mi sem vejde hlasování pro všechny tři měsíce. Jenže ne a tak jsem ho smazala....bude příště

    OdpovědětVymazat
  8. leden 1,únor 4.

    OdpovědětVymazat
  9. Leden 1, únor 4

    OdpovědětVymazat
  10. Leden č.2, únor č.4. A proč? Protože jsou krásné Ovšem olepený čoklík nemá chybu

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Jo, to je vždycky neštěstí ty bambule....

    OdpovědětVymazat
  12. Líbí se mě fotka, kde je kostel, pak chaty a úplně nejvíc ojíněný pejsek....

    OdpovědětVymazat
  13. [14]:Já to pak našla na stránkách Rybníka, bylo to tam tak divně zakleté v kapitole kde by to člověk nehledal...je to opravdu zvláštní název. Ani letos se mi nepodařilo dostat dovnitř když tam nebyla mše kde by na mě všichni čučeli jak péra s gauče.

    OdpovědětVymazat
  14. Leden 1, únor 4, březen bych dala toho pejska skoro zmrzlého, takže 3...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....