17 prosince 2013

No řekněte, není to krása?


Na Hradčany je opravdu nejkrásnější
pohled z Karlova mostu. Postupně se od Malostranského
náměstí se pomalu po kouskách na ně otvírá pohled, aby se definitivně na Křižovnickém náměstí naplno otevřel a okouzlil svou munumentálnostní....

Vypadalo to nasvícení jak kdyby na chrám svítilo zapadající slunko










Poslední snímek je focený z věže Staroměstské radnice


P.S. Tedy co si to zase Blog.cz vymyslel že se nedají přímo vkládat obrázky....zase nějaký vánoční dárek? Takže asi vyzkouším novou technickou podporu s kterou se tak chluběj. Nebo už jste to někdo s tímto problémem udělal?


19 komentářů:

  1. Nádherné fotečky a bloček, já už jsem snad tři týdny nedala ani čárku, nefunguje mi vůbec nic, jo, akorát si můžu sama sobě psát komentáře

    OdpovědětVymazat
  2. Praha ( a Hradčany zvlášť ) má své kouzlo v každé roční době a za každého počasí. Ale bydlet bych tam nechtěla. je tam na mn moc lidí.

    OdpovědětVymazat
  3. A když se nedají obrázky vkládat přímo, JAK se teda vkládají?

    OdpovědětVymazat
  4. Jo a ta koláž v záhlaví - se ti moc povedla. I Bobeš je v rozjímavé adventní náladě

    OdpovědětVymazat
  5. Krása to je.Jak už jsem psal,znám Prahu jen z nádraží.To už taková krása není a už vůbec ne v noci.Fotky se Ti povedly a i ten nový vzhled blogu je parádní   

    OdpovědětVymazat
  6. [4]: Díky za pochvalu . To víš, on je Bobeš takovej ten rozjímací tip psa. Jako anglický lord .

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:Musela jsem mít otevřená dvě okna s blogem, jedno s rozepsaným článkem a druhé s galerií. V té jsem si vždycky zkopírovala URL obrázku a zadala ho do okýnka v tom druhém okně kde jsem měla ten rozepsaný článek a pak to fungovalo a šlo.

    OdpovědětVymazat
  8. [2]:No musím už začít, nějak jsem na to s tím špendlíkováním zapoměla. Ale už se chystá samozřejmě Bude to ale tentokrát fofr a asi se to potáhne dýl aby byl čas na vybírání

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou úžasné, tohle večerní osvětlení je kouzelné. A s tím večerním a vůbec světlíčky mám právě problém, tohoto by se mi nepodařilo docílit. Máš krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  10. Jak jsi asi sama u mne poznala, mne to vkládání fotek taky tak napadlo... a to jsem na to přišel dokonce sám.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Já jsem taky na to přišla sama, protože už jsem podobným způsobm vkládala obrázky i jinam a tak jsem to zkusila i tady. A ono jo!

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky krasne, mesto najkrajsie na svete.

    OdpovědětVymazat
  13. [9]:Napadlo mne to protože jsem to tímhle způsobem vkládala i jinam. A ono to fungovalo! Sice je to trošku zdlouhavější, ale to je vkládání fotek po jedné i když to funguje bezchybně. Ono mi taky pár fotek trvalo než jsem vychytala správnej režim focení ale pak to šlo. Kombinovala jsem automat, poloatomat a focení s nočním režimem. Jak bylo kde světlo....

    OdpovědětVymazat
  14. [12]:No jo, ale jseš dalekóóóó!!!!!

    OdpovědětVymazat
  15. je to krása, všechny se povedly.

    OdpovědětVymazat
  16. [14]: Ale ten "vztah" (TT) je ako zelezobeton, oder?

    OdpovědětVymazat
  17. [15]: Opravdu se povedly k mé velké spokojenosti

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....