17 prosince 2013

Mostecké věže....


Naší podvečerní procházku
osvětlenou Prahou jsme s dcerou začaly na klasickém
výchozím místě. Od mamči k Andělu a odtamtud na Malostranské náměstí a pak přes Karlův most dál na Staré město. Bylo úterý, všední den ale i tak bylo na Karlově mostě spousty lidí kteří se zašli pokochat krásnými pohledy na osvětlené Hradčany, Mostecké věže anebo Národní divadlo....byla to nádhera a dala bych si takové pohledy líbit rozhodně častěji. Klidně si jen tak stoupnout ke kraji, opřít se o kamennou zídku a dívat se a pozorovat dění kolem...

Takže se pojďte procházet se mnou Starou Prahou....


Malostranská mostecká věž



Trochu méně tradiční Brunclík


Staroměstská mostecká věž



P.S. Ten šedý fantom v levém rohu se tu na snímcích bude opakovat častěji....pořád se mi pletl do záběrů....Mrkající


9 komentářů:

  1. Moc hezké,snad ještě hezčí než ty Hradčany

    OdpovědětVymazat
  2. Mám ráda takovou spoustu světýlek

    OdpovědětVymazat
  3. [3]: Já na stětýlkách ujíždím, ať už doma nebo takhle venku. Jen letos jsem to nějak nestihla do oken nacpat a teď už to nemá cenu....ale tu a tam něco mi doma svítí.

    OdpovědětVymazat
  4. [2]:Ještě budou další a další

    OdpovědětVymazat
  5. Je to z ruky? jak to, že lidičky nejsmou při pohybu roznazaný? jsi dobrá.

    OdpovědětVymazat
  6. [7]: Jo, jo....všechno je z ruky. Někde to rozmazání uvidíš. Ale asi je to tím režimem pro noční focení bez stativu. Je fakt že foťák cvakal tak rychle že to pomalu ani nebylo slyšet. Ono se stativem se tam motat je děs. Viděla jsem pár lidiček kteří tam s ním mezi těmi lidmi zápasili....

    OdpovědětVymazat
  7. [7]: Díky, sama jsem byla překvapená a i nadšená že to tak pěkně vyšlo. Musela jsem mazat opravdu jen minimum fotek.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....