19 prosince 2013

Praha světlem oděná....


Minule jsme dělali z Karlova mostu
vpravo hleď na Hradčany. Dneska si uděláme vlevo hleď. Na Národní divadlo a Sovovy mlýny . Samozřejmě že ve večerním slavnostním hávu, jak se na takové pražské klenoty sluší. A jelikož to jsou opravdu klenoty zaslouží si i pozorovat svůj obraz v zrcadle vltavské hladiny....









Ta řada žlutozelených světýlek o Sovových mlýnů jsou tučňáci stojící na zídce v řece.





A jsme na konci cesty přes Karlův most a vydáme se přes Malý ryneček k Staroměstskému náměstí....




10 komentářů:

  1. Vendy, tvoje fotky to je nádhera. Jednotlivé stavby se krásně zrcadlí ve Vltavě. Večerní osvětlení fotkám dodává kouzlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Tu poslední fotku jsem taky před časem dělal, jenže na výšku.

    OdpovědětVymazat
  3. Krása,jsem zvědavá na tu soutěž u Dee,obzvlášt na tebe a na Marušku.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:No včera jsem fotila to první téma ale kdybych bývala udělala v Praze o jednu fotku víc tak jsem měla super fotku k tématu....

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Tak ne nadarmo se jí říká Golden Prague. Ve dne i v noci!

    OdpovědětVymazat
  6. To je opravdu nádherná podívaná. Jen tiše závidím. Třeba se někdy také poštěstí. Děkuji za zprostředování tak krásné návštěvy.

    OdpovědětVymazat
  7. Já si nemůžu pomoct, ale pro mě má večerní Praha úplně magickou příchuť..

    OdpovědětVymazat
  8. TlusŤjoch mi to vzal....zlatá Praha!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....