29 prosince 2013

KVĚTEN, ČERVEN....


Pokračujeme v kalendářování
a to květnem a červnem. Vybírat s května nebylo snadné protože tam jsem měla obrázků
velké množství a hlavně moje milované magnólie, ale z června to bylo špatné proto, že jsem v něm nefotila skoro vůbec....

KVĚTEN

1

2

3

4

5


ČERVEN

1

2

3

4


5

Račte si vybírat....

18 komentářů:

  1. Dokonalé fotky, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: No ale za co, květen nebo červen? Na květen se hlasuje v anketě pod článkem, na červen v anketě v menu!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem si zahlasovala - posezení pod magnolií a na červen ti holubi Ale fotky jsou krásné všechny, bylo těžko vybírat.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí králíček.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem na zajíce, však víš.   

    OdpovědětVymazat
  6. Těžký výběr, ale stejně jako babi Maňasové si představuji pohodu při posezení pod magnolií.

    OdpovědětVymazat
  7. Na květen jsem dala magnolie, poněvadž jsou překrásné. A na červen bych dala tu zavinutou ulitu, protože se nikdy neví, jak v červnu bude...

    OdpovědětVymazat
  8. Dokonalé fotky, nádhera.

    OdpovědětVymazat
  9. Z tvých fotek se těžko vybírá, Vendy! Tak jo, květen - 1 a červen - 4.   

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:Ano, od tebe jsem ani nic jiného nečekala.   

    OdpovědětVymazat
  11. Prohlédla jsem si tvé fotky do kalendáře a v anketách jsem dala svůj hlas - pro květen 1 - nádherně rozkvetlé květy s největší pravděpúodobností třešně (nejsem botanik a dost v tom plavu) a pro červen 5 - ten zajíc je totiž naprosto výstavní.

    OdpovědětVymazat
  12. Stejně jako Alča jsem hlasovala pro 1 za květen,a pro 5 za červen.

    OdpovědětVymazat
  13. V obou měsících jedničky.

    OdpovědětVymazat
  14. tak ěm se nejvíc líbí magnolie a zajíc:)

    OdpovědětVymazat
  15. tak za mně obě trojky, už jsem i hlasovala

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....