23 prosince 2013

Jemně tajemně....

Ač sluníčko svítilo na plný pecky
a zdálo se že je krásně čistý vzduch, když jsem vešla do lesa a ohlédla se proti slunku
děly se tam věci.....a já se je snažila vyfotit.
Jestli a jak se mi podařilo tu atmosféru tajemna postihnout musíte posoudit sami....











9 komentářů:

  1. tyhle záběry přímo miluji! les, mlha a sluneční paprsky! nádhera, tuhle procházku ti opravdu závidím!

    OdpovědětVymazat
  2. Vendy, myslím, že podařilo. Krásné snímky.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Byla to ohromná náhoda. Měla jsem psiska pospolu puštěný na rozdvojce a byli tak utahaní že jsem na ně nemusela nijak křičet a tak bylo ticho. Všimla jsem si jí čistě náhodou. To jak je otočená je tím že právě sledovala přízemáky jestli se jich má bát nebo ne. Ale nedala mi moc příležitostí k focení, jen dva snímky a pak utekla.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:Ještě něco určitě bude. Jak z lesa tak z noční Prahy

    OdpovědětVymazat
  5. Úžasné fotečky, krásně se ti povedli.

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky mají své kouzlo. Působí tajemně.

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:Nevěřila jsem vlastním očím když jsem se proti tomu sluníčku podívala, ono normálně nic vidět nebylo....

    OdpovědětVymazat
  8. PARÁDA,PARÁDA,PARÁDA,........PARÁDA

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....