22 prosince 2013

Špendlíčkování v praxi....aneb co jsem si vytvořila pro sebe


Konečně došlo i na to, že
mám svoje špendlíčkované věcičky hotové a už zdobí obývák a kuchyň.
Stromeček jsem si chtěla udělat vlastně jako první věc. Jenže pak se situace tak zvrtla, že jsem ho dělala jako úplně poslední věc....a tak si hoví v obýváku u adventního svícnu.

Do téhle sady mi chyběla šiška a možná že si na příští rok dodělám ještě hvězdičku. Světýlka na baterku jsou geniální vychytávka. Původně je dcera koupila jako dekoraci na stůl, jenže naše milé kočky s velkou radostí překusují kablíky, ale takhle jsou mnohem užitečnější....


Svícen do sady si bude hovět na stole u štědrovečerní večeře...a dokonce budeme ve staré sestavě! syn bude na večeři doma. myslela jsem že si ty první vánoce užijou spolu doma ve svém ale ne.....každý pěkně u svých rodičů....že by v ráji začalo pršet? Tak že by mi to nějak vadilo to se říct nedá, jsem ráda že budeme pohromadě.


Stromeček má sice takové dost netradiční barvy, ale já dma jinou vánoční látku neměla a chtěla jsem to za každou cenu zkusit z ní, ne ze stužek. Ale co, zase máme jednobarevný zlatý adventní svícen se smetanovými svíčkami tak se nic netluče barevně...


Chtěla bych si příští rok udělat ještě větší, viděla jsem kužel vysoký třičtvrtě metru, tak by měl většího brášku...
Takže jak vidíte dají se tyhle věcičky používat všelijak.

36 komentářů:

  1. Pěkný, pěkný. A docela jsi mne dostala tou tújkou. Ta možná tak neopadává jako smrk nebo borovice nebo Jo?

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Neopadává a já ji používám na vánoční aranžmá domů každý rok. už mám konečně svoje natolik vzrostlé že nějaká ta ustřižená větvička se ztratí. Ba naopak, už je musím místama i krotit. A voní taky krásně. Včera jsem myslela že si v lese najdu nějaké větve do vázy místo stromku ale všechno byly takové malé mrchy....tak dělala bych ho ze stejné látky, ještě tu něco mám a asi jo, z trochu širších. Uklíuím to do postele, stejně budu muset udělat nějakou probírku a odnést něco na půdu. Asi postavíme ještě jeden malej regál a tam to bude pěkně pohromadě a přístupnější než v té posteli.

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: Já jsem si klidně mohla nařezat tújku u souseda. Ty jeho nám přerůstají až k nám a málem se mi válejí větve po záhonech a on kdysi říkal, že to ořeže, jestli mi to nepřekáží a já mu řekla, že se nemusí bát, co mi bude překážet tak ořežu. A dneska byl manžel na zahradě, tak mohl nařezat, ale on už mi donesl dost chvojky do váz. Ale příští rok fakt zkusím tu dekoraci z tújí. I na to zavěření je to ideálnější.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten stromeček mi připadá jako tibetskej... kdyby tam byli křesťané.   

    OdpovědětVymazat
  5. myslíš jako že je takovej barevnej, jo?   

    OdpovědětVymazat
  6. Ta vločka na vrcholu kužele vypadá jako malé kormidlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Vendy, máš to jako vždy krásné a precizně provedené. Zkrátka jsi v tomto oboru už profík!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Parádní výzdoba a túje je úplně suprová, používám dost často, má výdrž a je taky hezká

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Víš, že mne to také napadlo, to kormidlo.  Jako ozdoba dobré, ne?

    OdpovědětVymazat
  10. Ta zavěšená dekorace je nádherná! Jsi mistr!     

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to skvěle, vánoční koule, vánoční svícen, vánoční světýlka (na baterky, to je fakt dobrá vychytávka) a nakonec vánoční stromeček. Jsi kreativní, opravdu a máš dobrou fantazii.

    OdpovědětVymazat
  12. [9]:Však taky mám pěkně ztvrdlé špičky ukazováku a palce... V další etapě zase budu mít ruce rozřezané skalpelem ...

    OdpovědětVymazat
  13. [6]:Tak to víš, pokud ztrávíš pět let života s lodí tak to v tobě nějak pořád podvědomě je. Ale maličká oprava, kormidelní kolo. Kormidlo je ta dřevěná placka na spodu lodi

    OdpovědětVymazat
  14. [6]:Ale i tobě přeju bezpečnou plavbu do dalšího roku.....

    OdpovědětVymazat
  15. [7]:Chybky jsou tam pořád....není to úpně dokonalé a na tom stromku to je obzvlášť vidět....

    OdpovědětVymazat
  16. Vendy, moc se mi líbí závěs s ozdobami a světýlky. To je nádhera!

    OdpovědětVymazat
  17. [14]:Napsala jsem to blbě, kormidelní kolo co je v kapitánské  místnosti, to ovládá tu ,,placičku dole". Schema jsem kdysi viděla, ač na lodi jsem jela jen párkrát za život- tedy na různých.   

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:Však já vím co jsi myslela   

    OdpovědětVymazat
  19. Taky mě zaujalo kormidelní kolečko na stromečku

    OdpovědětVymazat
  20. Úplně jsi mě dostala tím barevným stromečkem. Ten je nádherný.

    OdpovědětVymazat
  21. [20]:Když leží na stole je to krásná vločka, to až takhle na tom stromku to vypadá jak kormidelní kolo...

    OdpovědětVymazat
  22. [21]:Vidíš a já se bála že to bude pěkná divočina, a nakonec to vyšlo dost dobře

    OdpovědětVymazat
  23. Moc krásná výzdoba Vendy, ten stromeček nemá chybu, moc se mi líbí i ta barevná kombinace...Je fajn, že jsi byla pohromadě se svou rodinou

    OdpovědětVymazat
  24. Je to doslova přehlídka krásy, šikovnosti a báječné inspirace. Je radost na to pohledět. Kromě vlastní tvorby a zlatých ručiček, ještě i obdivovat pěkné fotečky. Opravdu radost sem chodit. Jeden vždycky pookřeje a naladí se do růžova. DÍKY !

    OdpovědětVymazat
  25. [24]: Jo, jo....bylo to jak za dřívějška

    OdpovědětVymazat
  26. [25]: Tak to ti moc a moc děkuji za takovou krásnu pochvalu mojí práce. Jak ruční tak blogové

    OdpovědětVymazat
  27. Upíchala sis krásnou výzdobu.

    OdpovědětVymazat
  28. Ty jsi fakt neuvěřitelně šikovná, než jsem tady našla, co jsem chtěla vidět, prolezla jsem skoro celé Inspirace povšechné a jsem plná obdivu

    OdpovědětVymazat
  29. [30]: Díky moc, já už jsem ale skončila. Pro sebe si moc nedělám, protože já to doma mít nemusím, a zakázky zcela ustaly. Na adventních trzích tady na vsi jsem byla jednou a neprodalo se toho ani tolik aby se mi zaplatil materiál. Tady raději lidé jdou a koupí si hnusy, ale levné, u Větví.

    OdpovědětVymazat
  30. Nojo, na vsi, možná takhle stánek na Staromáku nebo Václaváku, kde proudí davy bohatých cizinců.

    OdpovědětVymazat
  31. [32]: Co se týče Prahy, spolehla jsem se na absolutně nespolehlivého člověka, jak jsem zjistila a to na švagrovou, slíbila mi, že mi dá pět andělíčků co jsem jí tam nechala své známé na Haveláku a doteď nevím jestli je tam vůbec dala nebo jestli se to prodalo nebo jestli si nechala peníze paní.... dneska s ní manžel mluvil, jen jsem to bohužel nevěděla abych mu řekla aby zjistil co a jak.No se zákazníky to je někdy horší, to je pravda. Vajíčko nezbylo protože jsem už letos na prodej nic nedělala ani nebyly objednávky. Ale pokud chceš na velikonoce něco, není problém. Některé blogerky si už u mne objednávali a jedna si objednává už pravidelně

    OdpovědětVymazat
  32. Chjo, a pak spoléhej na vlastní příbuzenstvo

    OdpovědětVymazat
  33. [34]: Beru na vědomí a zapisuju si do kalendáře

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....