23 prosince 2013

Staroměstské náměstí....ze spodu


Hurá z věže dolů a mezi lidi
kteří se procházeli po Staroměstském náměstí. Jelikož byl všední den
a něco okolo sedmé, nebylo jich tolik jako o víkendu a tak se nebylo nutné prodírat davy nebo čekat v dlouhých frontách u stánků. Což bylo fajn....nehrozilo tedy že vám někdo vyrazí z ruky právě zakoupený trdelník nebo
jinou dobrůtku než se s ní doberete nějakého stolku.A že dobrůtek tu bylo!
Jediné místo kde byla trochu strkanice byla vyhlídková plošina uprostřed trhů z které byl krásný rozhled kolem.







Na téhle vyhlídce byla trochu strkanice, tedy rozhodně větší než dole u trdelníků...


Stříbrnozlatý Týnský chrám




Tady u těch vážených dobrůtek jako jsou různé druhy ořechů v různých polevách vždycky slintám ať je vidím kde vidím, v zimě či v létě....


Zase se mi tam namotala šedivá čepice....


Když á Pavel na svých fotkách samé pěkné holky, tak jsem vyfotila pro změnu pěknýho kluka. A příjemnýho. Otáčel se za pultem jedna radost a ještě se stačil mile usmívat. A navíc tam měli samé dobrůtky. Halušky, brambory s slaninou a zelím, ze sýrem....a jak to nádherně kolem vonělo!


A druhej šikula. S tou loutkou rozesmíval všechny kolem. Jak malé tak velké....



Na YT najdete videa s inými loutkami a stojí to za to....




A poslední ohlédnutí na Staroměstskou radnici....




12 komentářů:

  1. krásná podívaná! Moc povedené fotky!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a atmosféra.

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, fotky,  ty umíš dělat moc hezky.

    OdpovědětVymazat
  4. [4]:Tak on to taky docela dost dělá foťák....tím malým bych to tak pěkně nenafotila....ale přesto díky za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je nádhera, úplně to na mě dýchlo, jednou jsem na Staromáku před vánoci byla a bylo to moc pěkné..

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Já už tam nebyla leta, tedy takhle večer. A bylo to opravdu perfektní....

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá podívaná, Vendy, fotky jsou jedna báseň! Vánoční atmosféra z nich přímo čiší, takže opravdu do Prahy nemusím, takhle je to mnohem lepší, u prohlížení nebolí nohy!   

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: Chyba! Ta atmosféra se musí zažít. I s těmi vůněmi a hudbou a těma strkanicema

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já to znám, Vendy!    právě ty strkanice mě deptají.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:Tak pokud mi zrovna v té strkanici nikdo nevylejvá medovinu nebo svařák za krk tak mě to něja moc nevadí. A navíc jelikož byl všední den nebylo těch lidí moca stačili se po náměstí rozptýlit...o víkendu bych tam taky asi nešla, protože to by se nedalo ani fotit ani vychutnávat.

    OdpovědětVymazat
  11. [11]: Brrrrr, svařák za krkem!!!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....