20 listopadu 2013

Zas jednou nějaký úspěch....


Jen tak jsem si chtěla ozkoušet
další fotosoutěž po neúspěších z minulých pokusů a co nevidím....tentokrát to bylo na bedně!
A s diplomem!


Tak jsem zvědavá na ty dvě další kterých se účastním....ale bylo to "prsa" Smějící seMrkající

30 komentářů:

  1. VendyW, gratuluji. Jsi opravdu výborná fotografka, vlastně se divím, že jsi nebyla úspěšná už dřív. A přeji hodně úspěchů do dalších soutěží.

    OdpovědětVymazat
  2. [2]:Díky, ale tohle bylo jen takové sranda soutěžení...uvidí se v těch dalších dvou.

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k diplomku,ono to vždycky potěší.Jsi fotografka tělem i duší a

    OdpovědětVymazat
  4. Móóóc blahopřeji. Já vím, že ty jsi moc šikovná, nápaditá a citlivá fotografka. Tak, ať se daří i nadále přeje Janka   

    OdpovědětVymazat
  5. [5]: Myslíš? Tak děkuju!

    OdpovědětVymazat
  6. Véééééééééééélkááááááááááá gratulace!

    OdpovědětVymazat
  7. BLAHOPŘEJU!!     

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji ! Jseš super umělkyně! Hezké dny !

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluju a přeju i další úspěchy, které potěší.

    OdpovědětVymazat
  10. [13]:Nepřijdou, tímto jsem si svůj díl štěstí vybrala na dalších ix desítek let dopředu....

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Děkuju moc. I tobě hezké dny byť už budou povětšině zatažené a sychravé....

    OdpovědětVymazat
  12. Nevím proč, ale zase je na blogu.cz nějakej bordel. Nezobrazil se mi nejdřív článek a teď se mi zase nezobrazují poslední články dole kde je seznam Aktuálních článků.

    OdpovědětVymazat
  13. Mám velkou radost s Tebou

    OdpovědětVymazat
  14. Obrovská gratulace. Já moc nepoletuji, dělám dárečky na vánoce a tak jen nakukuji a tu a onde písnu, ale spíš jen klikám, abych toho obešla co nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  15. Taky gratuluji! Fotíš výborně, takže se nedivím, že jsi ocenění získala.

    OdpovědětVymazat
  16. [Smazaný komentář] Děkuji

    OdpovědětVymazat
  17. [20]: Já taky tvořím celé dny a tak vždycky jen po ránu u kafe něco sesmolím a pak až zase druhý den ráno odepisuju a šmejdím kde co nového

    OdpovědětVymazat
  18. [19]:Jak se znám a znám své štěstí, tohle byl na dlouhou dobu poslední úspěch....

    OdpovědětVymazat
  19. [18]:Jo, nejsi sám. Mě zase nešlo dneska jednou dostat koment. Nejdřív že vypršela doba a pak že nelze vkládat dupicitně a při tom tam vůbec nebyl vidět. až po jaké době se tam ukázal....a s tím článkem si stěžovala i Majka.

    OdpovědětVymazat
  20. Blahopřeji, Vendy, třetí místo je skvělé!

    OdpovědětVymazat
  21. [28]:Ano a na dlouhou dobu počítám taky jediné umístění na bedně.... Jakékoli...

    OdpovědětVymazat
  22. Diplomek si určitě právem zasloužíš.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....