20 listopadu 2013

Cvičme v rytme....


....tak na tenhle televizní pořad
z osmdesátých let jsem si vzpoměla když jsem pozorovala kachny na zámeckém rybníku. První fotky se mi neulžily a tak jsem si řekla že je navštívím znovu a zkusím to napravit. Bylo sice zase hezky jenže mi kačeny - mrchy prodejný odlákaly dvě důchodkyně který si přišustily s pytlíkama pečiva a začaly je krmit. Ony jsou už totiž tak zhejčkanýa nebojácný že jakmile si někdo sedne na lavičku na břeh okamžitě se začnou slétávat s celého rybníka, vylezou na břeh a začnou okolo vás brousita kroužit, mlsně načuhovat jestli máte něco dobrého a tím pádem se skvěle fotí....Jenže v tom mi právě ty důchodkyně udělaly čáru přes rozpočet...
A tak jsem byla indiskrétní a kačeny nafotila při jejich rozcvičkách.












A když se dostatečně poprotahovaly daly se do rokování a honění



Pánský klub

13 komentářů:

  1. Ty mají pohybu! A ještě stále na vodě! Měly bychom si vzít z nich příklad a byly bychom všichni jako laňky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tvůj nadpis mi připomněl sestru, když byla malá, tak před televizí cvičila a jako malý špunt nestihala a vypadala šíleně legračně .

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera, nejhezčí je, jak kachny mají ještě nohy pod vodou, "stojí" a mocně mávají křídly, aby překonaly gravitaci.

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:To ostatně obdivuji u všech vodních ptáků....suchozemáci to mají jednodušší. Odrazej se hurá....

    OdpovědětVymazat
  5. Díky důchodkyním jsi nafotila úžasné snímky.

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: A právě že ne....ty předchozí byly o moc zajímavější....takhle mě je přebraly a zblbly.....

    OdpovědětVymazat
  7. Kachny si pěkně zacvičily a tobě se podařilo pár krásných snímků ulovit.

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: No jo, jsou to kachny prodejný!

    OdpovědětVymazat
  9. Tak na televizní pořad jsem si taky vzpomněla při čtení Tvého článku ....nádherné fotky...krásné světlo, které se odráží od hladiny a ty prostocviky - jedna radost

    OdpovědětVymazat
  10. Každý deň ich obdivujem u nás na priehrade. Už sú s nimi aj labute.

    OdpovědětVymazat
  11. Zatr... důchodkyně!    Fotky jsou náhodou bezva, Vendy, líbí se mi, jak jsi zachytila třepetání křídel.

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Na těch prvních jsem měla zase spoustu přistávaček, a pak ty potvory jak si nás drze přišly okukovat....tak možná kdybych bývala měla něco na zub, tak bych je těm dvěma přebrala, jenže neměla jsem....

    OdpovědětVymazat
  13. [12]: Když nemám nic, je na rybníku nebo řece plno ptactva, ale jakmile si vezmu krmení, nikde ani brčko!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....