16 listopadu 2013

Věčná inspirace.....


.....to je pro mě mníšecký zámek.
Je krásný po celý rok a já si nikdy neodpustím ho vyfotit kdykoli sem zavítám. Pokaždé si vzpomenu na Básníky a díl kde Rudolf Hrušínský maloval zámek kde bydleli v různých ročních dobách....
A tak jsem pár pohledů poskytla i Pavlovi a i já si nějaké výcvaky jak zámku tak jeho okolí udělala. Bylo to už vlastně na konci naší procházky,tak jsme si pod zámkem v cukrárně dali kávu a nějakou tu jejich mňamku. No a pak si každý sedl na autobus jedoucí směrem k jeho domovu a tím skončil jeden zajímavý den....


Pohled na zámek od rybníka zvaného jak jinak Zámecký










21 komentářů:

  1. [1]: Teď jsem si tu fotku zvětšila a koukala jsem na listy ale není. I když i ta barva by odpovídala. Mají ty listy čtyři hroty i když zaoblené. Pokud to půjde zvětšené poslat tak ti to pošlu....

    OdpovědětVymazat
  2. Mně vždycky fascinuje, jak jsou zámky veliké. To pak člověk si uvědomí malost člověka.

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:A to patří tenhle mezi ty poměrně malé....

    OdpovědětVymazat
  4. krásné místo a parádní fotky! okolo Mníšku jezdívám často, ale trestuhodně se mu vyhýbám. alespoň vidím, o co přicházím...

    OdpovědětVymazat
  5. [5]:Jo, jo.....měl bys udělat jednou odbočku!

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se vždycky nejvíc líbí zámecká zahrada.

    OdpovědětVymazat
  7. [5]: Taky se tam budu muset vypravit, vždyť to není daleko.

    OdpovědětVymazat
  8. krásný, snad taky jednou zavítám, české památky já můžu

    OdpovědětVymazat
  9. [8]:Tak já tě chtěla pozvat, jen jsem nevěděla jestli tě taková místa zajímají. A co takhle říct ještě Vápendovi a obejít to tam, zajít na kávu buď do zámecký restaurace nebo do tý vyhlášený cukrárny pod zámkem? Co ty na to?

    OdpovědětVymazat
  10. [7]:I tady je docela pěkná

    OdpovědětVymazat
  11. Po takové reklamě asi v příští sezóně neodolám. Když mi jezdí z Dobřichovic přímý autobus

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Tak to je snad samozřejmé! A můžeme posoudit kde je lepší cukrárna. Jestli ta co jsme v ní byli v červnu nebo tahle. Já si stojím za tou mníšeckou!   

    OdpovědětVymazat
  13. Podle tvých fotek to je krásný zámek. Jednou se tam musím vypravit..

    OdpovědětVymazat
  14. To jsou opět fotečky jedna báseň.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]:Z venku určitě....musím se přiznat že za celých sedm cca deset let co je znovu přístupný jsem v něm ještě nebyla....ostuda co?

    OdpovědětVymazat
  16. Vendy krásné fotky,no já než se k tomu dopracuji,to uteče ještě vody až moc.

    OdpovědětVymazat
  17. Už podle fotek to fakt vypadá na krásný a zajímavý den ...taky mám svoje místa, kde obdivuju genius loci a můžu je fotit kdykoliv v kteroukoliv dobu, spíš mám problém se tam dostat...ale Tobě se fotky krásně vydařily i to počasí přálo...líbí se mi hrátky se stíny s vodou...krásné!

    OdpovědětVymazat
  18. Včera jsem se marně snažila odeslat komentář k tomuto článku. Po šestém pokusu jsem to vzdala. Doufám, že dneska se zadaří.

    OdpovědětVymazat
  19. [19]:Asi sáhnu do archívu a vyberu topku zámeckých fotek Stejně za chvíli dojde materiál!

    OdpovědětVymazat
  20. [20]: Jo, to je dobrý nápad!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....