19 listopadu 2013

Přání....




Vezmi mou tvář do dlaní,
A dlouze na ní hleď….
Vezmi mou tvář do dlaní
A líbej mne, tady a teď…
Nezáleží na tom, že ostatní
Jen pohoršeně hledí,
Nezajímá mne, že pohledy odvrací,
Já po tom toužím tolik světelných let
A tak to chci tady a teď.

Vezmi mou ruku do své,
A zahřívej ji teď….
Vezmi mou dlaň do svých,
Na čáry vepsané na ní hleď…
Snad napoví co skrývají ,
Když oči tvé se dívají
Na ně. Na mě. Tady a teď….

Vezmi mé vlasy do dlaní,
A hlaď je jak umíš jen ty…
Vezmi si vše, mé oči, mé rty…
Ber divoce jak vichr když žene se plání,
Kterému nikdo a nic se neubrání…
Jak plamen jenž ve tmě hoří,
Jak božstvo jemuž se všichni koří…
Vezmi mou tvář do dlaní,
To vrátí mne na zem hned.
Vezmi mou tvář do dlaní,
A líbej jí….. tady a teď…

25 komentářů:

  1. No jo, měla jsem zase tak nějak chandru a smutno na duši.....

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké, takové intenzivní

    OdpovědětVymazat
  3. Báseń vyjadřuje nesmírnou touhu.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak krásně vyjádřena touha.

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli tohle "Přání" čte i ten, komu je určeno (ať je to ve fantazii či kdekoliv jinde)musí být patřičně hrdý!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný, romantický i vzrušující

    OdpovědětVymazat
  7. Koukám, že chandrování je u tebe dost inspirativní Moc pěkné.

    OdpovědětVymazat
  8. [8]: tohle je následek odeznění té sklíčenosti, smutku a trudnomyslnosti

    OdpovědětVymazat
  9. [7]:Já na rozdíl od tebe potřebuju nejdřív vymačkat jak citron, projít si údolím smutku a beznaděje a pak se vynořím a něco stvořím. Tebe to napadá jen tak lehce v tramvaji nebo autobuse, stačí ti jen naťuknout, něco vidět nebo slyšet útržek rozhovoru a máš téma a verše.....a to je to co já neumím, víš?

    OdpovědětVymazat
  10. [6]:A proč si myslíš že ta básnička vznikla a jmenuje se Přání?

    OdpovědětVymazat
  11. Nechci zlehčovat krásnou, smutnou intimní lyriku, ale nemáš díky verši

    OdpovědětVymazat
  12. [15]:Asi díky mé věkové kategorii nemám....

    OdpovědětVymazat
  13. Fakt krásná slova! No comment

    OdpovědětVymazat
  14. [18]:Pokud je to pravda a ne jen zbožné přání

    OdpovědětVymazat
  15. Krásná emotivní báseň, nádherné vyznání.

    OdpovědětVymazat
  16. Při čtení tvých veršů mě napadla slova z filmu, tuším "Pytlákova schovanka" ... "... jsem tak rozervána...".

    OdpovědětVymazat
  17. [23]:To máš tak....když se na něco strašně ale opravdu strašně dlouho těšíš tak potom když se ti to splní přijde takový smutek. Že už je to pryč, nebo že to bylo krátké, že nevíš jestli se ti to někdy podaří zopakovat.... A někdy je ten smutek hodně intenzivní a holt se s tím každý vyrovnává jinak. Já takhle....

    OdpovědětVymazat
  18. [24]: To docela chápu, Vendy.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....