29 listopadu 2013

Sváteční západ....


Definitivně opouštím jak Prahu,
tak Mníšek a okolí a tímhle svátečním západem z 28.10. se defintivně zase vracím zpět domů....Byl to po dlouhé době zase krásně barevný západ, i když focený jen od nás ze zahrady a tudíž mi překážely okolní domy. No jo, holt nemůže každej bydlet na kopci aby měl přehled a volný výhled.....




Ten samý záběr jen s jiným fotomódem




Z druhé strany byla obloha vcelku nudná









26 komentářů:

  1. Parádní fotky. první a poslední se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  2. No vida, stejná fotka a přitom úplně jiná

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Dneska to je jak to počasí chvilku to jde a chvilku ne. Venku taky chvilku sluníčko a chvilku tma

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné barvy nebe. Příroda je ale kouzelnice a skvělá malířka, takhle krásně namalovat nebe. Hezký víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Jo, zase se po dlouhé době vytáhla to je pravda....

    OdpovědětVymazat
  6. Pořád se musí dávat komentáře dablem, aby se zobrazily...

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, tohle řádění na obloze miluji! jen kdyby měl člověk pokaždé fo´ták při ruce! a druhá strana mi nudná vůbec nepřijde

    OdpovědětVymazat
  8. zas to blbne, jsem zvědav, zda se koment nakonec zjeví...

    OdpovědětVymazat
  9. Úžasnýýý pohled, překrásná fotka, Wendy strčíš do kapsy už každého fotografa!

    OdpovědětVymazat
  10. krásný pohled, to by byl hřích ho nevyfotit

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pěkně barevný západ na závěr teplého a doslova letního dne.

    OdpovědětVymazat
  12. [12]:Tady zrovna moc pěkně a teplo tedy nebylo, až někdy na večer se vyjasnilo...koukám že slib daný Srulcem nějak neplatí....pořád to zlobí....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]:Ivet moc děkuju, ale pořád si myslím, a i fotky mi to potvrzují, že jsou mnohem lepší fotografové

    OdpovědětVymazat
  14. [6]:To je pravda, a je zajímavé pozorovat jak se to mění od minuty k minutě...

    OdpovědětVymazat
  15. Já žádnou nudnou nevidím.

    OdpovědětVymazat
  16. nádherné fotky, jedna krásnější než druhá.

    OdpovědětVymazat
  17. [17]:I tobě pěknou první adventní neděli

    OdpovědětVymazat
  18. Západ slunce divoce krásný. Ten zvláště oblačný vypadá, jako by byl namalován. Nádhera, Vendulko!

    OdpovědětVymazat
  19. Sakryš, já chci vidět svůj komentář! Copak to ještě neskončilo     

    OdpovědětVymazat
  20. Dal si záležet, je nádherný, Vendy! První tři snímky se mi líbí nejvíc, na dalších je na můj vkus moc civilizace a někde i drátů, nemůžu za to, ale tohle nemám ráda, však víš, tak promiň.   

    OdpovědětVymazat
  21. [24]: To máš těžký, když bydlíš v ďolíku, okolo tebe spousty sousedů a dráty se ti křižujou nad hlavou je pak těžké fotit něco co vypadá jak když je to nafocené v panenské přírodě ....ten snímek z prosince byl focen vlastně až úplně na konci měsíce, kdy ten sníh napadl, zatím je tady tak jen bláto a deštivo....

    OdpovědětVymazat
  22. [25]: Nic si z toho nedělej, Vendy, náš dům je úplně utopený, tak to moc dobře znám. Doufám, že se na mě nezlobíš!

    OdpovědětVymazat
  23. [26]:To bylo na vysvětlenou a samozřejmě se nezlobím

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....