28 listopadu 2013

39 / 52

1 / Pátek 22.11.13
uchhhhh....dodělaná další zakázka. Měla jsem docela strach jestli nakonec zvládnu do 25.11. což byl můj nejzažší termín zvládnout všechno. Helence na jarmark, tuhle zakázku a věci na trhy. Naštěstí jsem i v předstihu takže na trhy můžu ještě v pohodě udělat pár věciček které mne napadly. A měla jsem nahnáno i z jiného důvodu a to, že mi došla mašle a já měla rozdělanej věnec, a stuhu v galanterkách neměli! Tedy tu barevnost a šířku....takže jsem musela vzít tu samou ale užší a modlit se aby to nějak pasovalo. Naštěstí se to podařilo a holt při začištění spodní strany jsem musela zaimprovizovat.....ale to snad doufám vadit nebude....ale už jsem to dodělávala s pěkně obolavělými prsty a rameny jak jsem musela propichovat čím dál tím větší vrstvy stuh ne právě ostrými špendlíky. Ještě že začínám v pondělí rehabky!
Skóre dne: Velká radost a úleva

2 / Sobota 23.11.13
Jelikož se prý blíží zima a mrazy (no je skorem konec listopadu) měla jsem v plánu ještě něco mírné práce na zahradě a navíc mi nahrávalo to, že krásně svítilo sluníčko. Jenže než jsem dovařila oběd zatáhlo se a začalo dost silně foukat. Tak jedině co jsem udělala bylo to, že jsem vzala nůžky, ostříhala odkvetlé stonky na vyrytých dosnách a uklidila je do přepravek. ještě převláčet na půdu a děj se vůle boží....Ale jednu další radůstku jsem objevila mezi spadaným listím. Petrklíč! A ně nějaký zahradní, které mi kvítají a kvetou i teď na podzim. Ne, ale ta žluťoučká jarní prvosenka! Málem jsem nevěřila vlastním očím a tak jsem hned letěla pro foťák. Tak nejen že mi stále kvetou fialky, ale i petrklíč se zbláznil a vykvetl....
Skóre dne:Radost z toho, že si jaro zašpásovalo na triko podzimu a ukázalo že má smysl pro humor.

3/ Neděle 24.11.13
Hotový věneček na trhy a musím říct že tedy dost luxusní. Jestli ani na tohle se nikdo nenachytá tak tu jsou opravdu jen samá kopyta....mám čím dál tím větší strach a říkám si že jsem se asi na to měla vykašlat....
Skóre dne: Radost i strach. Jedno střední a druhé čím dál tím větší!

4/ Pondělí 25.11.13
Syn mi dovezl objednanou lampičku s IKEA, teď ještě vymyslet aranžmá za okno kam jí umístím abych se mohla kochat....tedy na okno do zahrady a jen já....jinde by mě jí okamžitě šlohli....
A došli do Němec moje věcičky. V pořádku a v přesdstihu. Oddechly jsme si jak já tak i Helenka. Tedy ta si bude moci oddechnout jestli alespoň něco prodá.....
Skóre dne: JO!

5/ Úterý 26.11.13
Dnešek je jasnej od včera....novej telefon to jistí a nejlepší na tom je že přes půl ceny jsem si vydělala já! Sice necejtím ukazovák a palec, mám na nich pěkný mozoule, doufám že bude vůbec ten dotykáč reagovat, ale bude mít vééélkej displej a tak snad i véélký písmo a já tím pádem na něj líp uvidím....
Skóre dne: JO! JO! JO! Jseš Chmelařová dobrá!! Tedy i tvůj muž....ten doplatil ten zbytek Mrkající

6/ Středa 27.11.13
Jsem chytřejší než telefon! A to i jako blondína!.....i když jsem si nejdřív myslela že to bylo něco nad moje síly zakoupit takový přístroj, ale nakonec jsem ho zkrotila a zvítězila! Takže to se mnou není nakonec až tak špatný...
Skóre dne: Radost vcelku slušná že nejsem až takový pako!

7/ Čtvrtek 28.11.13
Masáž, každonávratový porehabilitační muffin ke kafi zakoupený na nádraží v pekárně. Taková maličká radůstka vykoupená ale nějakým tím šlapáním na šlapadle....efekt masáží nula....a zjištění že se blíží advent a já nemám hotového nic pro sebe domů....
Skóre dne: Maličká radůstka

11 komentářů:

  1. Parádní a úspěšné dny. Super, ať se daří

    OdpovědětVymazat
  2. Ty sa mas! Mne ani drobne denne uspechy nepomozu, aby som si uvedomil, ze su to vlastne "male velke radosti". Som v tak podivnom strese, ze si to najlepsie neuvedomujem. (Nemozem sa ostat k pisaniu na tuto temu, hoci som to sluboval.) Drzim palce a drz sa...

    OdpovědětVymazat
  3. [2]:Vďaka milý Kingu, budem sa snažiť aj dalej hladať vo všednom aj tu sebamenšiu radosť....

    OdpovědětVymazat
  4. Koukám, že docela úspěšný týden.Vůbec nevím, jestli se objeví komentář.

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:No včera to chvilku šlapalo jak hodinky a dneska už to zase blbne.

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi systém - popis dne a následuje hodnocení.

    OdpovědětVymazat
  7. Blahopřeju ke zvládnutí telefonu. Já ten svůj mám už od Japonska a že bych ho nějak dokonale ovládal, to fakt nemůžu říct.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]:K ručním pracem? Díky, díky, díky...

    OdpovědětVymazat
  9. Úspěšný týden. Jsi dobrá!

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Já děkuju

    OdpovědětVymazat
  11. Podtrženo a sečteno, byly to úspěšné dny, Vendy, až na pár maličkostí, ale to patří k věci. Popsala jsi všechno velice vtipně.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....