28 listopadu 2013

Poslední luční a polní květinky tohoto roku....


Doškrabávám archív a jelikož není
moc času na to ho doplňovat, tedy doplňovat ho systematicky a větším počtem fotek vrátím se dost zpátky v čase kdy ještě se dalo na loukách a polích najít spousty hezkých květin...


PUPALKA DVOULETÁ - PUPALKA DVOJROČNÁ
(Oenothera biennis)




KAKOST LUČNÍ - PAKOST LÚČNY
(Geranium pratense)


Hálky na šípkové růži


SATUREJKA ZAHRADNÍ
(Satureia hortensis)


MYDLICE LÉKAŘSKÁ - MYDLICA LEKÁRSKÁ
(Saponaria officinalis)


VRATIČ OBECNÝ - VRATIČ OBYČAJNÝ
(Tanacetum vulgare)


JESTŘÁBNÍK POMERANČOVÝ


OSTROPESTŘEC MARIÁNSKÝ
(Silybum marianum)


Další zase až příští rok Mrkající!

3 komentáře:

  1. Saturejka je nádherně nafocená (bokeh), líbí se mi nejvíc.  A hálky na šípkové růži jsem ještě neviděla. Všechny kytičky jsou pěkné

    OdpovědětVymazat
  2. [1]:Hálky jsem tu už jednou měla,jen ne takhle pěkně vybarvené....díky

    OdpovědětVymazat
  3. Milé kytičkové pohlazení a moc krásné fotky, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....