27 listopadu 2013

Mračné....


Když jsem tak probírala a seřazovala
fotky z mého pobytu a focení v Dobříši, Praze a na Mníšku, zůstalo mi něco málo fotek které se nehodily do žádných z témat. Ale jedno společné měly, a to mraky. Mraky v různých podobách i velikostech. Bílé i šedé. A tak jsem z nich složila takový malý mračný kaleidoskop....


Mraky nad Petřínem




Mráčkování Dobříšské









Mráčkování tónované


Mračení Rybnické





11 komentářů:

  1. krásné fotky. mraky jsou opravdu pěkně vykreslené.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, už aby ty mraky plné letního sluníčka a krásy byli zase zpátky.

    OdpovědětVymazat
  3. [] Tak u mraků mám fígl, že tu a tam přidám HDR v editoru....dělá to s nima divy.Ale většina jich je tak jak jsem je nafotila.

    OdpovědětVymazat
  4. [Smazaný komentář] To ano, jenže zase takhle člověk ten čas žene ještě rychleji....a všechno pak utíká mnohem víc....

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí Dobříšské mráčkování. Asi i kvůli barevným stromům.

    OdpovědětVymazat
  6. Tvoje mráčkování je nádherné. Rozhodně mnohem hezčí než mraky, které se momentálně stahují nad blog cézet

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: No dokonce i splnili co slíbili, že dneska max do uzítra to bude vcajku a vypadá to že i jo!

    OdpovědětVymazat
  8. [8]:Ty za lampou jsou přímo ukázkové!

    OdpovědětVymazat
  9. Třetí od konce se mi líbí nejvíce.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:U té jsem si trošku pohrála s HDR a i tónováním....ale dopadlo to vcelku pohledně

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....