26 listopadu 2013

Co jsem doteď upíchala.....


No je toho hodně....
A podle toho mám taky pěkně dorasovaný prsty. Ale výsledek stojí za to a dokonce to má i svoje pozitivum v tom, že si konečně zase jednou můžu koupit něco za alespoň část peněz který jsou výsledkem mého urputného snažení....
Novej telefon. Tedy ne aby jste si mysleli že to nese jak blázen. A taky že to je nějakej superluxusní telefon. To spíš díky mému muži, který mi nabídl že mi ten zbytek doplatí. Ale i tak větší podíl je z mého tvoření. Zbytek toho sežral materiál....možná ten větší zbytek....

Něco bylo pro náš šílenej a ve výsledku děsně nejistej, a to hlavně pro Helenku, projekt na jejich německý jarmark....




Něco bylo na přání....jako dárek na Mikuláše pro děti a mamince pro radost....




No a něco je na vánoční trhy tady u nás na vsi, kam jsem se ve své neskutečné pýše a nebetyčné troufalosti přihlásila....no když se to neprodá, ještě je v záloze pražská švagrová a její stánek na Haveláku....







Ještě mi zbývá dárek pro kamarádovu maminku a pak snad chvilku pokoj a klid na přípravu vánoc....i když jak se znám začnu se učit zase ještě něco jiného a zase začnu zaplavovat blog, a tím i váš Bloglovin a vaše mejly dalšími
výrobky....

25 komentářů:

  1. No to je nádhera. Já už pomalu přestávám, mám toho také plnou krabici, něco už jsem dala dceři, obdaruji ještě další lidi. Dalo by se to možná prodat, ale já už nemám kontakty na lidi, kterým bych to mohla předvést. když jsem háčkovala vánoční ozdoby, tak stačilo ukázat to v práci a nestačila jsem tvořit. Nyní do firmy s nabídkami nemohu. Zkusila jsem si to a pak se zase vrhnu na něco dalšího.

    OdpovědětVymazat
  2. Krása nesmírná. Nevím, kolik takový výrobek stojí, ale mám pocit, že ta práce a hlavně nápad nelze moc v ceně vyčíslit. Náprstek by asi k tomu píchání nebyl moc vhodný, že? Abys neměla prsty rozpíchané.Vše je moc hezké, ale padl mi do oka hlavně ten předposlední bílý  věneček a poslední hvězdička. Máš můj obdiv a myslím, že nejen můj.

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní, krása, tohle já miluji a poradím ti, na prstík, kterým píchám špendlíky dávám náprstek, zkus to ať se daří

    OdpovědětVymazat
  4. [Smazaný komentář]To mě nejde ani náhodou, potřebuju ten ukazovák na rovnání a skládání stuh, s tím náprstkem to nejde...

    OdpovědětVymazat
  5. [Smazaný komentář]Tak to víš že se ta práce nedá zaplatit a proto taky mám já i Helenka strach. Tak počítám že v Němcích mají trochu jinou náturu, ale mám strach z místních že těm se to bude zdát moc. To víš, pro ně jě vrcholem luxusu nakupovat za levno kýče u Vietnamců...anebo si jdou raději koupit cigarety nebo pivo....s náprstkem by to opravdu moc nešlo, proto jsem to ani nezkoušela, potřebuju mít prst volný....

    OdpovědětVymazat
  6. [Smazaný komentář]Ten věneček je stříbrno, bílo, lila...to světlo to dost zkresluje....

    OdpovědětVymazat
  7. Jen zaplavuj, zaplavuj, to je nádhera. je mi jasný, že to příšerně pracná záležitost, moc se mi to líbí, ale já bych si na to netroufla.

    OdpovědětVymazat
  8. Vendy, to je nádhera!!! Jeden výrobek je hezčí než druhý. Kdybych si měla vybrat, nevěděla bych který.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak nevím, uložil se komentář nebo zmizel v propadlišti dějin?

    OdpovědětVymazat
  10. Vendy, to jsou tak nádherné práce, krásně barevně sladěné, mistrovsky utvořené ,    že až  přechází zrak. Líbí se mi všechny výrobky a andílci jsou rozkošní. Přeji pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  11. [8]: Děkuju moc za pochvalu

    OdpovědětVymazat
  12. [Smazaný komentář] Doufám že tvůj názor budou sdílet i místní a budou něco kupovat

    OdpovědětVymazat
  13. Krasne jsi to vyfotila a porad rikam,ze jsi holka sikovna a co si na Tobe cenim,spolehliva.    Jeden vyrobek je krasnejsi nez druhy.Tveho andilka si chci dat na blog,musim ho vyfotit,ale ver mi,nestiham.Ted jsem pokroucena jak paragraf,chytla jsem prövan,ktery se mi usadil pod pravou lopatku,nemuzu se spravne nadechnout,vystreluje to do hrudniho kose.Musim si zvyknout vic oblekat.Thle uz nechci vickrat zazit.

    OdpovědětVymazat
  14. To je opravdová velkovýroba!!! Ale stojí zato - NÁDHERNÁ!!! A klidně pokračuj, ať mám kam chodit na inspiraci!!!   

    OdpovědětVymazat
  15. Tak jsem ti napsala komentář, ale kde NIC, tu NIC!!!!

    OdpovědětVymazat
  16. To je nádhera, Vendy! Jsi neskutečně šikovná a máš úžasnou fantazii! Padám před tvým uměním na svoji vypolštářovanou zadní část!

    OdpovědětVymazat
  17. Tady se někdo zbláznil! To je naprostá BOMBA!!! Včera jsem také jednu "dopíchala"ale z papíru. Koupila jsem si stuhy a koule a špendlíky, a doma jsem zjistila, že stuhy mají na okraji pevný drátek. No, přesto jsem to začala dělat.Vypadalo to děsně.Tak jsem nastříhala proužky z barevného papíru, protože jsem si to chtěla za každou cenu vyzkoušet. Hluboce se skláním před tvou šikovností a trpělivostí. Moje koule není špatná, ale neodvažuji se jí njikomu ukazovat.

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:Já dělám i z těch stuh z drátky, měla jsem tu na fotkác šišky které jsem z nich dělala. Jsou lepší na ten druhý způsob to jest takové ty "ježaté" koule....tam ten drátek krásně drží té stuze tvar a nakonec i celé kouličce. Ale nevěš hlavu a jestli tě to baví zkoušej dál...uvidíš že na to přijdeš

    OdpovědětVymazat
  19. [17]:Rozpíchané ne ale s mozolama to jo....však se mi dost blbě rejdí po displeji telefonu, mám hlavně ukazovák takovej nějakej necitlivej....

    OdpovědětVymazat
  20. [18]: A mimochodem viděla jsem nádherné věci z takových těch třpytivých oboustraných vánočních papírů a byla to bomba!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Ten fialkovej věneček je jak z nebe....

    OdpovědětVymazat
  22. Moc hezké kousky. Věřím, že udělají radost spoustě lidí.

    OdpovědětVymazat
  23. [23]:Kéž by. Obávám se jednoho a to že se to bude zdát pro místní drahé....a to i tak to jde do světa jen za zlomek ceny kterou to má....to víš, vietnamský šunty a kýče jsou táááák levný....

    OdpovědětVymazat
  24. [22]:Musím říct, že i mě se moc líbí ...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....