30 listopadu 2013

Petrklíč bojovník....


Když jsem procházela po zahradě
zahlédla jsem něco co mne hodně překvapilo. Kvetoucí petrklíč, ale ne nějaký zahradní barevný, který mi kvete každý podzim, ale prvosenka jarní....na podzim...tohle jsem tu tedy ještě nikdy nezaregistrovala.







A kvetl i když nasněžilo....


Ale ne jen prvosenka ale i fialky mi kvetou znovu už dobrý měsíc...


Myslím že příroda začíná být tak nějak zmatená vším tím co jí mi lidé děláme....

20 komentářů:

  1. Ano příroda je zmatená. Až budeme probírat později fotky, tak nás bude datum mást. A ty kytičky kvetou krásně zdravě.

    OdpovědětVymazat
  2. Bláznivý svět, bláznivé počasí, bodejť by z toho kytičky zůstaly normální.

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že nekvetou tak jak na jaře.

    OdpovědětVymazat
  4. Je relativně teplo a tak nespinkají a rostou.

    OdpovědětVymazat
  5. Je to hezké, že kvetou. Dobře se na ně kouká, ale zbytečně se vysilují.

    OdpovědětVymazat
  6. Ještě se chtějí trochu ukázat.

    OdpovědětVymazat
  7. Když může blbnout blog.cz, tak proč by nemohla blnout prvosenka?

    OdpovědětVymazat
  8. Příroda je mocná čarodějka.

    OdpovědětVymazat
  9. [9]: Já bych řekla že je trochu víc zmatená než čarodějka....

    OdpovědětVymazat
  10. [3]:Ještě to tak! Tak ne že by mi to nevadilo kdyby bylo zase jaro, ale takhle to člověk až moc žene dopředu.

    OdpovědětVymazat
  11. [2]:To je fakt....

    OdpovědětVymazat
  12. [8]:To máš pravdu, když je to takhle postavené tak to raději ty blbnoucí prvosenky....těmi se člověk pokochá. Blbnoucím blogem se člověk jen rozčiluje...

    OdpovědětVymazat
  13. To je přesně jako u nás. Kvetou petrklíče i fialky.

    OdpovědětVymazat
  14. [8]:Skvěle řečeno!

    OdpovědětVymazat
  15. Blog si klidně nefunguje dál!

    OdpovědětVymazat
  16. Zblblí jsme všichni, tak proč ne petrklíče a fialky, ale je milé, vidět jarní kytičky kvést pozdě na podzim. Asi mají u vás na zahradě dobré podmínky, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  17. [18]: Mě to dneska docela i jde....

    OdpovědětVymazat
  18. [19]: Mně se teď párkrát komentář taky objevil hned, třeba už je po problémech!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....