19 října 2013

Strukturově....


Kámen nebo dřevo?
Kůra?
Která struktura je zajímavější?






27 komentářů:

  1. dřevo hřeje, kámen chladí

    OdpovědětVymazat
  2. Těžko říct, Vendy. Na tvých fotkách se mi víc líbí kámen.

    OdpovědětVymazat
  3. Dávám to u mne vyhrál káme. Ale nůžky a papír taky nejsou špatné

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: No, tak ještě jednou a pro změnu česky: Tentokrát to u mne vyhrál kámen. Ale nůžky a papír taky nejsou špatné . Ufff. Ale dalo to práci!

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mne je zajímavější v tomto případě kámen.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty první fotky vypadají na rulu. Dostala jsi můj mail ohledně úterý? Chci jít večer, půjdeš taky?

    OdpovědětVymazat
  7. [6]:To jsem sbalila šutr v Doubravčanech, tam jsou tyhle kameny všude, dokonce je tam u jednoho baráku rezervace, kde se vyskytujou v podobě zkamenělého dřeva. Kdysi jsme tam byli a dva kousky jsem si vzala, ale někde se časem ztratily....Ty opravdu jako dřevo vypadaly....kdybych byla v Praze tak jdu a to určitě, ale jedem tam až zítra....

    OdpovědětVymazat
  8. Jsou to úžasné fotky :) ten kámen je zajímavej a ta předposlední fotka je dobrej nápad :)

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Tak je to rula, tam jsem i kdysi na nich byl.

    OdpovědětVymazat
  10. [10]:A měkčí! I když... dostat po palici šutrem nebo bejsbolkou výsledek je stejný...   

    OdpovědětVymazat
  11. [4]:Copak, nějak se ti plete klávesnice . Nebyla nějaká ochutnávka dobrého vínka?

    OdpovědětVymazat
  12. Ale kdepak, jen jsem skoro do půl třetí zpracovával infrafotky z okolí Berounky a nějak jsem přitom odvykl formulovat myšlenku

    OdpovědětVymazat
  13. [13]:Jo, tak to jo,někdy jsem taky z toho docela mimo. A utahaná snad víc než když jsem chodila a fotila to.  to je určitě jen zlomek toho co asi kutíš ty.

    OdpovědětVymazat
  14. Mně se líbí všechny tvé fotky - bez rozdílu!!!

    OdpovědětVymazat
  15. Těžké rozhodování - obojí má něco do sebe. Kámen víc pamatuje, dřevo voní.

    OdpovědětVymazat
  16. Promiň že to nesouvisí s článkem, pak to smaž. To není kotrč, máš to na fotce. Kotrč má takové otevřené konce, je kadeřavý a tahle má takové stonky.

    OdpovědětVymazat
  17. [16]:Tak to ti moc děkuju

    OdpovědětVymazat
  18. [15]:To máš pravdu, ale to má i dřevo

    OdpovědětVymazat
  19. Kámen je hezčí, vypadá ale jako dřevo.

    OdpovědětVymazat
  20. Každý má něco svého, ale kámen je nejhezčí, protože stářím ještě může barevně získat, kdežto dřevo shnije.

    OdpovědětVymazat
  21. [21]:Ano, a on je to takový druh, v těch Doubravčanech to všude. Jak řekl Pavel je to rula a ta vypadá jak zkamenělé dřevo.

    OdpovědětVymazat
  22. [22]:Jo, kameníci jsou vůbec machři co za nádhery z něčeho ta tvrdého jako je kámen dokáží udělat....

    OdpovědětVymazat
  23. Krásná struktura dřeva i kamene. Dnes jsem zkoušela fotit kapky na šňůře, nešlo to, prostě jsem nebyla sto zaostřit na kapky. Možná to chce ten program makro a zřejmě s takovou výbavou se fotí daleko lépe.

    OdpovědětVymazat
  24. [25]: A ty nemáš na kompaktíku to makro? Většinou tam bývá. No tohle zaostřování znám, automatika si dělá co chce, ale u zrcadlovky je ta vychytávka manuálního ostření a to je lahůdečka.

    OdpovědětVymazat
  25. Řekl bych,že v Tvém podání jsou zajímavé všechny struktury

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....