23 října 2013

Chválím tě země má....Chvála bukům


No, myslím že až sem dám
všechny moje úlovky z poslednchí tří nů, budete mít mě, stromů, parků a podzimu plné zuby. Nějak se to zkoulelo že se mi podařilo v neděli ukecat muže na focení v anglickém parku na zámku v Dobříši, v pondělí za krásného sluníčka jsem vyrazila na Petřín a včera do lesa a k zámku na Mníšku. Nášup chození (vůbec není k zahození) nášup fotek (snad taky ne špatných) a dvě hódně naražená kolena a zničený nový džíny plus nějaký problém buď s kompem nebo foťákem. Tak takové jsou moje poslední tři dny...


Buky jsem chválila a fotila ještě u nás doma v minulém týdnu...



















13 komentářů:

  1. Hezké. Já fotky ještě ani nestačil zpracovat, ale houby jsem aspoň předsmažil a předdusil.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Já je taky mám jen stažené, a musím je trochu doladit a rozdělit. Já budu vařit snad normálně dneska, a v pátek valím dom.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné,docela mně tvůj komentář u mně vyděsil.Ale vše je zdá se v pořádku. Na lovu se musí dávat pozor.

    OdpovědětVymazat
  4. Buky jsou krásné stromy. Všimla jsem si, že jsou hlavně hodně rovné. Málokdy jsou pokroucené.

    OdpovědětVymazat
  5. [3]:No nemůžu si moc leknout, tedy spš vůbec ne, a nevím jestli to že se mi ztrácej nafocený fotky je díky téráně kterou foťák dostal nebo jestli se děje něco v kompu při stahování....ale t díra fakt pod tím listím nebyla vůbec vidět....

    OdpovědětVymazat
  6. [4]:Ano, jsou krásné a majestátní. Navíc ta kombinace stříbrné kůry a zlatých listů je taky krásná.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné barvy. Podzimní les je fešáček

    OdpovědětVymazat
  8. V lese, v parkoch, jednoducho v prírode je teraz tak krásne, že sa nedá prísť domov len s pár fotkami Dúfam, že sa aj mne ešte počas tejto jesene podarí ísť aj do takého pekného lesa, z akého máš fotografie v tomto príspevku.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to je pěkná podívaná

    OdpovědětVymazat
  10. [9]:Já ti moc děkuji za pochvalu ovšem až skoukneš všechny moje podzimní fotky tak ti polezou krkem

    OdpovědětVymazat
  11. [8]:Určitě, i když to strašně rychle padá. O tom jsem se dneska zrovna přesvědčila. V úterý toho ještě bylo na stromech habaděj, jenže mi ty fotky zmizely, tak jsem šla dneska to napravit a už tam nic nebylo....

    OdpovědětVymazat
  12. Fotky jsou překrásné, Vendy! Vůbec se nesnažím vybrat tu nejhezčí, protože se mi líbí všechny a navíc mám z listnatých stromů buky nejraději.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....