09 října 2013

Před vodou, za vodou nikdo nesmí stát a teď si jdeme hrát....


Voda a já jsme velké kamarádky.
Vodu v určitých podobách mám moc ráda. Vodu která teče z různých fontán, vodotrysků a jiných vodních artefaktů můžu v jakémkoli množství. Několikrát jsem zmiňovala i obrázky dokládala nová okrasná vodní díla ve městě....
Když jsem šla minulý týden od obvoďačky tak jsem měla dost času na to abych se plouhala po městě a slídila kde co vyfotit, páč díky nové tvořící mániií která se týdenním pobytem na chatě ještě prohloubila jde i focení stranou a tím pádem se mi prázdní archív. A zastavila jsem se právě před jedním takovým dílkem. Svítilo sluníčko a voda jen jiskřila. A lákala.....a já podlehla. I když nevím, možná jsem ten její šarm zcela nezachytila, ale snad mi bude odpuštěno....





Každý si asi říká jaké by to bylo být za vodou.....zde vám nabízím jednu možnou alternativu



Foukalo a tak jsem co chvíli dostala spršku do objektivu i obličeje a ještě vysloužila nechápavé pohledy okolojdoucích proč tam lezu po kolenou a strkám hlavu do fontány



tenhle náhodný výcvak vlnění vody když do ní zafoukal vítr patří do kategorie pokladů objevených až při stahování do počítače a hodně mne překvapil zvlášť když na tom spádu nebylo nic vidět, prostě se jen změnil zvuk dopadající vody ale žádná vlna, nic.....ale foťák jak vidno zachytí všechno





A to hraní v názvu? To bylo s časem a pak i s barvami....ale tahle je "přírodní" Usmívající se



15 komentářů:

  1. Líbí se mi ta druhá fotka.

    OdpovědětVymazat
  2. Také mám ráda fontány a vodotrysky. Nejvíc se mi líbí fotka se zvlněním proudu vody. I ostatní fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu VELMI povedené fotečky!

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné vodní fotky...

    OdpovědětVymazat
  5. Parádní fotky a ta větrová je.....nemám slov   

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:Opravdu? Tak to ti moc děkuji

    OdpovědětVymazat
  7. [2]:Mě se taky líbí ta vlna, zvlášť když já jsem fakt nic neviděla....

    OdpovědětVymazat
  8. [5]:Jo, jo....taky jsem valila oči a wowovala....

    OdpovědětVymazat
  9. [4]:Voda je velice vděčné téma, ať už v přírodě nebo ve městě třeba v podobě fontán a vodotrysků....

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se nikdy nepodařílo zachytit třpyt vody, tak jak to vidím vlastním a očima. Nevím, nakolik se to podařilo tobě, se svým vymazleným cvakadlem. Ale tvoje fotky jsou úžasné, moc se mi líbí ty vodní záběry, ať upravené nebo neupravené.

    OdpovědětVymazat
  11. [10]:Něco se tam z toho třpytu dostalo ale taky to pořád není to co bych brala....

    OdpovědětVymazat
  12. jojo, voda nikdy nezklame....

    OdpovědětVymazat
  13. To jsou hodně podařené fotky, Vendy.

    OdpovědětVymazat
  14. [13]:Nejhorší bylo, že jsem pak měla ale pěkně špinavý kolena od toho namoklého prachu a ruce. Vypadala jsem jako když jsem se někde válela ožralá! To víš,na malém městě nebo vsi to je pro spoustu lidí zvláštnost když se tam furt někdo plazí s foťákem.

    OdpovědětVymazat
  15. [14]: Aspoň mají nějaké povyražení, Vendy!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....