09 října 2013

A tvořím a hraju si....


Týdenní dovolená mi zajistila
poznat pocit absťáku když nemůžete dělat to co vás momentálně šííííleně baví a díky čemu jsem asi také mimo jiné zhoršila ten zánět šlach který se mi usídlil v rameni. Nemohla jsem totiž píchat. Podotýkám pro všechny kdo by v tom hledali dvojsmysl nemohla jsem píchat špendlíkama. Jelikož jsem věděla že pojedu domů vlakem nebrala jsem si svoje kouličky, zvonečky, kuželíky a mašličky sebou. Ovšem nezabránilo mi to v tom obrážet v přilehlých městských lokalitách galanterie a nakupovat stuhy a stužky a jiné propriety, abych z nich promptně hned po návratu zase začala tvořit.
Takže po návratu jsem se už hodně natěšená dala do práce a tady se prosím chlubím další várkou špendlíkového tvoření.... Jo, a jinak jsem si na fb založila i svou stránku týkající se tohoto mého momentálního šílenství. Pro ty kteří nepohrdáte sociálními sítěmi adresa zde

Tohle ještě patří jako doplněk k tomu vánočnímu věnci který jsem dělala pro mamču na dveře


No a tohle je zase parťák, tedy spíš parťačka k jejímu andělovi. Ten malej kamárádík je přichystaný dárek


A tohle jsem si udělala pro sebe....


A inovace od šikulek z fb.....myslím že to byla ta tečka která tomu chyběla



....a jak říkám lásky není nikdy dost. A co je symbol lásky? No přece srdce. Velké, menší nebo to úplně nejmenší....


Jedno pro milovnici tyrkysové



A tak se to schumelilo že budu momentálně velkovýroba čertů a andělů....

45 komentářů:

  1. Moc pěkné. Líbí se mi úplně všechno, ty píchalko

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné. Kdo si hraje, nezlobí.

    OdpovědětVymazat
  3. Klobouk dolů, je to nádhera. Podobnou techniku píchaného patchworku jsem už viděla na několika blozích. Asi by mi chyběla trpělivost. Chystám se vyšívat vánoční ubrus na náš staronový stůl, zatím jsem ve stádiu překreslování jmelí kopírovací tužkou na pečící papír.

    OdpovědětVymazat
  4. Vendy, klobouk dolů! Tvoje výtvory jsou nádherné. Tyrkysové srdíčko je zase něco nového. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat
  5. Velmi obdivuji tuto tvořivost, šiju, pletu, ale na toto bych si netroufla.

    OdpovědětVymazat
  6. Já nemám slov... Prostě nádhera!   

    OdpovědětVymazat
  7. Moooooc krásné.Jsi opravdu šikulka.     

    OdpovědětVymazat
  8. Povedené... na mašličky tě užije.

    OdpovědětVymazat
  9. Taková ostuda ... neslavily.

    OdpovědětVymazat
  10. Nádhera, nádhera. Vidím, že se mám ještě moc co učit....   

    OdpovědětVymazat
  11. [12]:Je to divné, já to ještě schválně zkoušela jestli se to zobrazuje a ono jo....tak nevím. Tak jsou tam věci co tady ale pěkně uceleně a najednou. Že nemusíš hledat v různých článcích co už tu proběhlo.

    OdpovědětVymazat
  12. [10]:Tak to samé u nás, už mne ani nebaví dělat výzdobu do truhlíků.Dárky nejsou, takže ani stromek nekupujem spíš si zajdu do lesa na větve a udělám si kytici. Jedině co dělám je adventní věnec a svícen na jídelní stůl. Ale letos si asi těhle pár nádherek udělám....

    OdpovědětVymazat
  13. [3]:Asi tak, ale zanedbává fůru jinejch věcí, třeba pohyb a to se mi teď pěkně mstí!

    OdpovědětVymazat
  14. [7]:Já zase neumím plést! I když jsem se to zkoušela naučit prostě jsem to nedala. Háčkování, šití, vyšívání, tohle ale pletení nee....

    OdpovědětVymazat
  15. [6]:No učím se nové věci, a to ještě je spoustu toho předemnou.

    OdpovědětVymazat
  16. Nádhera ty jo já bych to nedala :) ale vypadá to skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  17. [4]:Něco dá práci pochopit, tedy spíš dávat pozor ale zas tak děsně složitý jak to třeba vypadá to není

    OdpovědětVymazat
  18. [17]: Já tohle hodně obdivuju, protože to sama neumím a vím, že bych na to neměla trpělivost. Fakt jsi moc šikovná...

    OdpovědětVymazat
  19. [5]:Je to hodně rozšířené, to ano. I mezi blogerkami.

    OdpovědětVymazat
  20. [15]: Ani mi nemluv o pohybu!

    OdpovědětVymazat
  21. Vendy, je to nádherné. Vánoční koule jsou báječný doplněk na stromek a kamkoliv k zavěšení, ale co mě nadchlo, je ten krásně živý, oslnivě výrazný čertík. Nebo čertice?

    OdpovědětVymazat
  22. [18]:Tohle je čertice, ovšem teď stojím před problémem páč mám udělat pár čertů, jak to rozdělit aby bylo vidět co je čert a co je čertice.....ale asi už jsem tak trochu na něco přišla.

    OdpovědětVymazat
  23. nevím, co chválit dříve! postavičky jsou úžasné! to by bylo na slušnou obživu, ne?

    OdpovědětVymazat
  24. [13]:A nemůže to být tím, že nejsem na fb

    OdpovědětVymazat
  25. Nádhera, z tvých výtvorů na mě dýchla vánoční atmosféra. Kéž by už byly.

    OdpovědětVymazat
  26. [29]: Jáji tedy moc nemám, ale u tohodle mi to nějak i jde se ukrotit. Takže i takvá terapie

    OdpovědětVymazat
  27. [28]:Mne rok od roku víc a víc vánoce štvou. Nějak jsem už ztratila tu chuť na zdobení a pečení na všechno to kolem. Jak je člověk celej rok ve stresu co kdy vybouchne a co se vyvrbí, tak prostě ta vánoční nálada není a není....

    OdpovědětVymazat
  28. [27]:To by neměl být problém, ještě něco zkusím.

    OdpovědětVymazat
  29. [26]:Nemyslím. Lidé mají dneska hluboko do kapes a kupují jen to co nutně potřebují. A když, tak ruční práce se jim zdají předražené a nechápou proč by za to měli dát tolik peněz. Podívej se po trhách které bývají co se tam prodává. Šunty a kýče od Větví ale kupujou to protože to je LEVNÉ! Že to je hnusné? To už je jiná. A to nemluvím o tom že jsou schopni vydávat tisíce měsíčně za cigarety.....moje švagrová by o tomhle způsobu (ne)obživy mohla něco vyprávět.

    OdpovědětVymazat
  30. Vendy, z čeho jsou ty zdobící kuličky?? A jakým způsobem je máš připevněné

    OdpovědětVymazat
  31. [34]:To jsou normální špendlíky s perleťovou hlavičkou. Buď z galanterie nebo v případě těch barevných z papírnictví.

    OdpovědětVymazat
  32. [35]:Děkuji moc za odpověď. Jsi moc hodná, že se se mnou podělíš se záludnostmi tvého krásného tvoření.

    OdpovědětVymazat
  33. Vendy, to je nádhera! Oči na tvých výrobcích můžu nechat!   

    OdpovědětVymazat
  34. [36]:Vždyť já taky pátrala a ptala se a taky mi bylo razeno, tak proč bych to neudělala i já?

    OdpovědětVymazat
  35. [37]:Já už toho ale naháčkovala, navyšívala, naaranžovala, našila a namalovala window artem mraky!

    OdpovědětVymazat
  36. Tak to je nádhera, ještě jsem nikdy neviděla nic podobného.

    OdpovědětVymazat
  37. [40]: Já si myslím že to je dost rozšířené, ale děkuji za pochvalu. A znám i lepší šikulky!

    OdpovědětVymazat
  38. [39]: No jo, vždyť říkám, pěkně jsi mě převezla!   

    OdpovědětVymazat
  39. Ty jsi to rozjela ve velkém!

    OdpovědětVymazat
  40. Vendy, to je nádhera. Já jsem si nyní dala pauzu, protože jsem nemohla pro materiál a pak jsem zase doháněla resty na zahradě. Ale blíží se Vánoce, určitě se zase do něčeho vrhnu. U nás v trafice to nějaká paní prodává a je to docela drahé. koule 60,- Kč a stromeček 240,- a lidi to berou. Protože je to krásné a každý to neumí.

    OdpovědětVymazat
  41. [44]: Ona se kvalitní ruční práce nezaplatí, to se nedá do té ceny promítnout. Ano, můžeš napočítat materiál, ale už nenapočítáš invenci, nápad a dobu kterou tomu věnuješ. Protože každé je originál. To by ti nikdo nezaplatil kdyby sis za to řekla opravdu tolik kolik bys měla...

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....