02 října 2013

Pozór, přistávám!....



10 komentářů:

  1. [1]: Nsše E se s námi onehdá přela, že to URČITĚ JE kolibřík

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní fotka!Kdyz jsem videla dlouhozobku poprvé,taky jsem si myslela,ze je to kolibrík,ale kde by se tu vzal

    OdpovědětVymazat
  3. Docela obsazeno a další letí! Pěkná fotka

    OdpovědětVymazat
  4. [3]:Náš mladej taky přiletěl domů z jekem že tu je kolibřík . Mají v oblibě petúnie takže když jsem je měla v tuhlících dost často tu lítaly. Teď jsem jí nějka už dlouho nezaznamenala ....

    OdpovědětVymazat
  5. [4]:Jé, ahojky! Takový normální frmol na kytce

    OdpovědětVymazat
  6. Blíží se zima, kytiček ubývá a tak se hmyzí svět snaží seč může. Hezky zachycena cesta do práce.

    OdpovědětVymazat
  7. fotit dlouhozobky? téměř nemožné...

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně jsi ji zachytila, Vendy! Jestli dobře vidím, je to včelka. Doufám, že přistání bylo hladké!   

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkná momentka ze života hmyzu   

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....