17 října 2013

Podzimní malba....


Tato fotka mne osobně připadá
sama o sobě jako obraz. A jelikož jak mne něco zaujme tak si s tím začnu hrát. V tomhle máme s mou blogovou jmenovkyní Vendy hodně společného. Obě si rády hrajeme s obrázky a grafikou a vytváříme různé variace na dané téma....

Prosím originál


Vždyť malovat je tak snadné....


Něco jemnějšího


A trošku dramatičtějšího


5 komentářů:

  1. Nevíc se mi líbí "něvo jemnějšího"

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi originál a pak třetí fotka - jemnější. Vypadá to jak impresionistický obraz.

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě je nej originál.

    OdpovědětVymazat
  4. Ten originál je asi nejlepší. Ostatní působí smutně.

    OdpovědětVymazat
  5. Vybrala sis moc pěknou fotku na obraz, Vendy. Druhá upravená se hodně přibližuje originálu.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....