04 října 2013

Podzimní listy a plody....


Nedá se nic dělat,
ale holt se musíme smířit s tím, že si podzim začíná prosazovat to svoje. To jest, mlhy, plískanice a šedo, ale také i zlato, žhavou červeň, slunce na azurové obloze a listy snášející se pomalu k zemi. A také krásně vybarvené plody na keřích....někdy to člověka hodně láka ochutnat.


(Jsou i tací kteří to dělají neustále, že jo Pavle Mrkající)














19 komentářů:

  1. Krásné podzimní barvičky

    OdpovědětVymazat
  2. Jako člověk marodící, koukám na se tu barevnou krásu jenom z okna, ale naštěstí mám výhled do lesa, takže barvy podzimu mi sice neunikají, ale asi je nestihnu nafotit.

    OdpovědětVymazat
  3. Velmi pekné podzimní fotky,taky miluju podzimne zbarvené listí,at psí víno nebo javory.....

    OdpovědětVymazat
  4. Barvy mám na podzimu ráda, ale ne pošmourno, deštivo, plískanice a podobnou slotu.

    OdpovědětVymazat
  5. Barvy podzimu jsou nádherné, Vendy. U tebe převládá červená a je to celá škála krásných odstínů.

    OdpovědětVymazat
  6. V Praze ještě ne, ale chtěl bych někam na šípky. Když jsem tu ještě žil nastálo, šel jsem na ně na Barrandov.

    OdpovědětVymazat
  7. Už se to začíná vybarvovat.

    OdpovědětVymazat
  8. To je barev, až oči přecházejí...

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to jsou opravdu pěkně vybarvené obrázky! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásná podzimní galerka, Vendulko! Moc se mi líbí ta třetí fotka, se sluncem prosvítajícím skrz listí. Ale i ta první je zvláštní, z jedné strany zaostřená, z druhé rozostřená.

    OdpovědětVymazat
  11. Ty barvy jsou na podzimu to nejhezčí.Jinak ho ale nesnáším,protože přináší zimu a tu nenávidím   

    OdpovědětVymazat
  12. [11]:Nápodobně....

    OdpovědětVymazat
  13. [10]:Výhoda manuálního ostření. Zaostříš si kam chceš a co chceš. A pak to vypadá takhlenc....

    OdpovědětVymazat
  14. [9]:Přísavník je na barvy expert. Umí to pěkně rozehrát! Tady jsem ho ani nastačila nafotit protože během toho mrazivého týdne okamžitě pomrznul, zhnědnul a opadal....

    OdpovědětVymazat
  15. jojo, už se nám to barví! jeřabin i šípků je spousta a psí víno se červená jedna radost

    OdpovědětVymazat
  16. [16]:Po psím vínu je u nás po mrazech veta....

    OdpovědětVymazat
  17. A už se to červená! Hurá!

    OdpovědětVymazat
  18. [18]:Nevím jestli se ti po volbách to červenání ještě bude líbit.... . Ale tohle je rozhodně bez nebezpečí....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....