03 října 2013

31 / 52


1 / 27.9.13
Po roce a opět za slunečného dne(dnes prvního po nějakých čtrnácti) i když trochu studeného jsem si zajela na Dobříš nafotit část parku do které jsem se vloni nedostala. Letos to naštěstí vyšlo a tak jsem se po včerejším pro mne dost nepříjemném, smutném a chandrovitém zbytku dne dostala zase trochu do pohody. I když jsem pořád jak pomlácená. Holt nervy rozbolaví nejen duši ale pěkně i tělo!

2/ 28.9.13
Poslední den na chatě a první opravdu nádherný, jasný a slunečný bez toho že by po chvíli sluníčko zalezlo a už se neukázalo. No pešek, zrovna musím domů. Ale ne úplně přímo, ale s malou zacházkou do 4D kina na Andělu. Jako dárek k dnešnímu svátku jsem od omladiny dostala lístek na 4D promítání Avatara. Oni jeli z Třebové vlakem a je se s nimi vracela. Zážitek? Skvělý! Sice vyšší cena lístků může odradit, ale jednou za uherský rok se dá. Navíc jak jsem zjistila bylo tam víc dospělých a to i těch od 40ti výš. Holt my jsme si tohle ani nikdy snad nepředstavovali že by bylo možné a tak si to teď na "stará kolena" vychutnáváme....

3/ 29.9.13
Vyhrabat radost ve dni, kdy od rána kleju a nadávám, lítám jak urvanej plakát a dávám do pořádku barák po mé týdenní nepřítomnosti, kdy se evidentně nevzal do ruky lux a jestli tak max jednou, zablácená smečka se vesele proháněla po všem a všude po sobě zanechala nějakou stopu, praní, věšení, praní, sbírání a skládání suchého a mezitím vaření oběda mi ale vážně dělá hódně velkej problém.....takže když jsem si konečně sedla a odfrkla bylo najednou pět a ještě víc mne naštvalo že jsem tak prošustrovala krásný a slunečný den zvlášť když už jich moc nezbývá....takže co s tím? Nula bodov!

4/ 30.9.13
Doběhávám s prádlem na zahradu a zpět, a hlavně jsem už musela odnosit na půdu kytky k přezimování. Fuchsie už byly trochu mrazíkem chycený takže byl nejvyšší část. I když mi to připadalo že lítám furt a furt a je jich moře, když jsou teď na půdě postavené je jich zase o něco míň než dřív....a zase shrabat a odnosit jablka na kompost....ještě že se muž chopil sám od sebe sekačky a sekal. Z čehož mám ale vélkou radost že to nemusím už dělat já.....

5/ 1.10.13
Konečně je hotovo! Zmizely hromady prádla a pěkně odpočívají složené ve skříních, ještě jsem odnesla pár kytek na půdu a gratulovala si k tomu, že jsem nepočkala na dceru aby mi ve středu pomohla jak mi nabízela, nýbrž se toho chopila sama. Po tom jak tu bylo dneska studeno by už to měla většina z nich za sebou....

6/ 2.10.13
HURÁ!!!!!! Doplňkový scan dopadl dobře, jsem naprosto v pořádku a tak ta čtvrteční chandra nakonec byla jen zbytečným nervováním se. Ať už byl důvod osobní či zdravotní, u obou to bylo ZBYTEČNÉ!!!! Ale to vím až dneska....a bylo to perné čekání. Holt příště musím dbát na ty kteří říkají že není důvod se dopředu trápit. A já jim nevěřila....jenže co může chlap vědět o tom jak se cítí ženská když se jí zdá že je něco hodně v nepořádku? To pak věří jedině dochtórům....

7/ 3.10.13
Další návštěva u doktora, tentokrát kvůli bolavému rameni. Ozývá se sice už někdy od června, ale tak nějak snesitelně, ovšem v poslední době se určité úkony stávají dost bolestivými a hůře proveditelnými a navíc se taky potřebuji zbavit té blbé bolesti která mne tak vyděsila. Takže k obvoďákovi a s žádankou k ortopedovi....jenže ten už tam nebyl tak musím volat a objednat se. Jsem zvědavá jak dlouhá bude doba čekání. A jak jsem tak naštvaně courala po městě, zahlédla jsem před květinářstvím krásné macešky. A tak jsem si udělala radost a koupila je do truhlíků s podzimní výsadbou....

8 komentářů:

  1. A mohl jsem být v seznamu událostí i já.

    OdpovědětVymazat
  2. Hlavně, že zdravotně se ti vyčasilo. Všechno ostatní se dá přežít.

    OdpovědětVymazat
  3. [1]:A třeba ne....kdybys nechtěl tak bych o tobě nemluvila . Anebo bych tě třeba pomluvila až hrůza   

    OdpovědětVymazat
  4. Presne tak,nejdulezitejsí je zdraví,ale kdyz clovek nemá zádnou radost,tak to taky nestojí za moc.A je treba si tu radost udelat,treba hezkou kytkou nebo novými botami

    OdpovědětVymazat
  5. No, nejdůležitější z celého týdne je určitě ten výsledek u doktora, co si budeme povídat. Gratuluju!

    OdpovědětVymazat
  6. Měla jsi pěkně nabité dny, Vendy. Když čtu, co všechno jsi zvládla, bolí mě z toho ruce, nohy, hlava, ... zkrátka celej člověk. Jenže já jsem proti tobě stařenka nad hrobem!   

    OdpovědětVymazat
  7. Není každej den růžovej, ale svých radostí jsi našla dost. A ta zdravotní je úplně nejlepší, to vždycky spadne ze srdce šutr. Co šutr, přímo balvan!

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....