01 října 2013

Kapky, jinovatka a "můj" buk....


Už jsem se zmiňovala
že jsem při focení mlžného východu pěkně zkosla, jelikož ten den byl prvním mrazivým. Nejdřív jsem ani nevěřila a říkala jsem si že mám vlčí mhuale bohužel....už to tak bylo a je (dneska jsem si při pohledu z okna a na teploměr říkala, že jsem to včera vychytala když jsem se nenechala umluvit abych počkala až mi dcera pomůže a raději vytahala na půdu kytky sama. Dneska bych je měla všechny pomrzlé). Byl to sice hezký pohled, jenže....
Jenže to taky znamená že nadchází horší část roku spojená se zimou a tmou a depkama. A tu já tak nemusím!






Tam kde svítilo sluníčko se na trávě jinovatka změnila v drobné drahokámky...



....a dodala kouzlo i těm neuspořádaným a chaotickým pavučinám



A jako vždy jsem si vyfotila "můj" buk....zatím se u daří víc než skvěle! I když zřejmě měl na mále, protože před naším příjezdem zřejmě trochu víc foukalo a jedle která stojí kousek od něho přišla o celý vrch který se ulomil.

14 komentářů:

  1. Takze u vas uz jsou prizemni mraziky. U nas bylo rano sest stupnu.Dny se podstatne zkratily a nadchazi cast roku,kdy budeme muset sedet doma u kamen a vzpominat na krasne letni chvile.Co je na tom nejhorsi,letos bylo tak extremni leto,ze clovek sedel presto doma,protoze to bylo venku nesnesitelne.Pavuciny na fotkach jsou super,pavouci tam maji jeste neake zasoby.

    OdpovědětVymazat
  2. miluji buky, máme z nich živý plot

    OdpovědětVymazat
  3. U nás mrzne už několik dnů, Vendy. Na střeše máme jinovatku ještě v deset hodin dopoledne. Fotky s námrazou a kapkami se mi moc líbí a tvůj buk ještě víc. Je krásně urostlý. Buky mám hrozně ráda, musím si taky nějaký "přivlastnit".

    OdpovědětVymazat
  4. Dostaly mě pavučinky. Už se těším, až také někam vyrazím.

    OdpovědětVymazat
  5. Zimu prosím nepřipomínat

    OdpovědětVymazat
  6. [3]: Já bych chtěla převislý červenolistý...

    OdpovědětVymazat
  7. [4]: Tady je to studené od neděle. V pondělí jsem uklidila naštěstí kytky. Včera by bývaly dostaly pěkně na frak a o dnešku už vůbec nemluvím.....

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: Nádherné pavučinky má na blogu TlusŤjoch....opravdu lahůdka!

    OdpovědětVymazat
  9. [5]: A taky ne hepčí, to pak depčí je hódně větčí a hned tak se to nelepčí!!!

    OdpovědětVymazat
  10. [7]: Snažím se jí nějak vytěsnit z hlavy, nicméně bestie se připomíná sama. Každé ráno!   

    OdpovědětVymazat
  11. [4]: Ten buk už fotím asi dva roky v růhźnou dobu. Jsem ráda že zatím přežívá a asi snad i přežije to šílenství kácení a i větry, i když je teď hodně zranitelý svým osamocením....

    OdpovědětVymazat
  12. [13]: Já vím, že buk fotíš už delší dobu, několikrát jsem ho u tebe viděla.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....