30 září 2013

Brčálově zeleně...



9 komentářů:

  1. Koukat do zeleně je prý zdravé na oči. Tak tu budu na tu tvou krásu brčálovou čumět celý večer!

    OdpovědětVymazat
  2. Tato zeleň mi opravdu dělá dobře na oči. Je sytá a svěží

    OdpovědětVymazat
  3. [3]:Tak pokud máš zelené oči tak to už do zelené koukat nemusíš!

    OdpovědětVymazat
  4. To je ještě něco nyní v přírodě tak krásně zelené

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle pryšec jsem míval! občas se mi ještě v zahradě objeví, ale na místech, kde ho nechci. jakmile ho přesadím, tak zimu nepřečká, ach jo...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná uklidňující zeleň, moc pěkné fotky! Taky bych čuměla, Vendy, ale musím pokračovat, abych stihla další články, jsem ve skluzu!   

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:To nemusíš ani chodit ven a koukat na zelené, to stačí se pravidelně koukat do zrcadla.

    OdpovědětVymazat
  8. [6]: S tímto pokusem mám stejné zkušenosti....

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....