30 září 2013

Mlha, slunce, les....



Když jsem na chatě, a je
buď krásný západ nebo východ stačí mi když se přesunu o pár metrů dál a v pohodě si můžu fotit. A tak si taky můžu dovolit trochu porušit svůj ranní rituál co se týče kávy. Už z doby před operací páteře, kdy jsem potřebovala po bolestí částečně probdělé noci začít fungovat jsem si po probuzení dala kávu a ještě nejmín hodinu jsem ležela pod dekou, pila kávu a četla. Bolest se tak někdy srovnala na únosnou míru nebo dokonce dala i pokoj po celý den. Jenže tenhle rituál mne jaksi nějak ne a ne opustit i teď v době když už je to bez bolestí (tedy alespoň v noci, ve dne se občas přihlásí, ale to spíš po nějaké námaze). Jenže právě na chatě v okamžiku kdy mne pohled ven napoví že teď -by-se-dalo bafnu foťák a jdu. Rituál, nerituál protože vím že nejdu daleko a že se za chvilku vrátím, abych se spokojeně pod tu peřinu zas zachrula a to kafe si dala, jen s menším zpožděním....
Ve čtvrtek bylo krásně. Sluníčko, mlha a já jelikož závidím jiným blogerům jejich lesně - mlžné úlovky tedy vyrazila taky něco nalovit. Byla zima, tedy spíš přímo bylo mrazivo, protože na všem co bylo u země byla jinovatka a mě za chvilku začaly pěkně zábst nejen nohy, ale i prsty při focení. Udělala jsem tedy nějaké výcvaky a spěchala se domů zahřát pěkně pod peřinu, do teplého pokojíčku. A to jsem ještě netušila že za pár hodin do toho lesa půjdu ještě jednou. Ono totiž místo aby se mlha zvedala, začala ještě houstnout a v lese to vypadalo ještě tajemněji než ráno....


Tyto fotky jsou z prvního focení kolem půl osmé....









Asi se vám budou zdát stejné, fotila jsem na různé režimy, a nevěděla jsem který je ten nej....tak jsem je dala všechny





Tyto z dopoledne kolem desáté hodiny....







12 komentářů:

  1. Z té paprskové série se mi nejvíc líbí ten první a zajímavý je i poslední, kdy svítí sluníčko do lesa jako reflektor.

    OdpovědětVymazat
  2. TlusŤjoch30/9/13 14:30

    Jupí! Podzimní mlhoffky já rád!

    OdpovědětVymazat
  3. Je dobře, že jsi porušila své rituály a my se tu mohli pokochat ranním a dopoledním lesem. Je to o to příjemnější, že si to tu prohlížím v teple domova.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]:To je už zahrada, ale jelikož tam má každý velikánské stromy páč ty pozemky jsou osídlené někdy od protektorátu vypadá to jako les. Já mám na pozemku 30 borovic vysokých 20 m, dva stejně vysoké modříny a pár o něo nižších bříz

    OdpovědětVymazat
  5. [2]:Já taky, ale stejně to ještě není ouplně to co jsem si představovala....

    OdpovědětVymazat
  6. [3]:A víš že já taky? Tady se do lesa hrabu půl hodiny a tak se stane že než se tam dohrabu je mlha fuč. Na chatě jen přejdu přes silnici a je to. Nebo si vylezu do zatáčky a můžu fotit s dohledem až na Háje a Kavky.

    OdpovědětVymazat
  7. mlžno, sluneční paprsky a les...tomu já nikdy neodolám!

    OdpovědětVymazat
  8. Už to začíná, podzimní mlhy jsou tady!!!

    OdpovědětVymazat
  9. [7]: Myslím že většina lidí co ráda fotí tomuhle neodolá!

    OdpovědětVymazat
  10. [8]: Vloni se mi zadařilo ještě líp, tak uvidím, snad teď v říjnu zase ten týden dám a možná že i nějaká ta mlhy by mohla být....nejlépe bych brala celodopolední abych stačila dojít k rybníkům....

    OdpovědětVymazat
  11. [10]: Mlha nad vodou je super, už se taky těším!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky!mlha je vdecný námet i kdyz jsem ráda,ze jsme se té nasí konecne zbavili a zase svítí slunícko.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....