29 září 2013

Kéž lavičko, kéž bys promluvila....



18 komentářů:

  1. Škoda, že je ta lavička bez kresby dřeva, ale kompozičně bezva.

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Ony byly všechny natřené tak silnou vrstvou barvy, že tam ani žádná struktura nemohla být vidět

    OdpovědětVymazat
  3. jo, lavičky, vedle západů slunce a vody jedno z nejvděčnějších témat

    OdpovědětVymazat
  4. Jó, taková lavička, to je věda, aby byla pohodlná. To, co prodávají v zahradnických centrech apod., jsou všechno nepohodlný šunty.

    OdpovědětVymazat
  5. No FUJ! Ještě, že nic nevykecá. To bychom se asi dozvěděli věci...

    OdpovědětVymazat
  6. Tys byla u nás na dvoře? Jako kdyby té naší z očka vypadla. Máme ji ještě po babičce.

    OdpovědětVymazat
  7. [3]:To je fakt, asi proto že západy, východy a lavičky jsou neměnné....

    OdpovědětVymazat
  8. [4]:Tak nějak....sedět se na tom moc nedá, je to hnusný plastový....a tahle je přímo zámecká!

    OdpovědětVymazat
  9. [6]:Babičky věděly co je krásné a pohodlné! Teď je BUĎ rásné nebo POHODLNÉ....jak jsem psala, tahle je zámecká a proto krásná i pohodlná!

    OdpovědětVymazat
  10. [5]:Jako co třeba šeptal hrabě Collorado -Mansfeld píaní hraběnce do ouška ?

    OdpovědětVymazat
  11. Lavičky by mohly vyprávět.Všude,kde se postaví lavička,stane se z toho místo setkávání a protřepání všeho možného.

    OdpovědětVymazat
  12. TlusŤjoch30/9/13 14:31

    [1]: Kompozičně se mi to též líbí, leč zdá se mi to přeostřené.

    OdpovědětVymazat
  13. [12]:Zahrála jsem si. S barvou a HDR

    OdpovědětVymazat
  14. Tady ten typ staré lavičky se mi moc líbí. Je to zkrátka klasika. Asi mi něco připomíná.   

    OdpovědětVymazat
  15. Říkala jsem si, že sis s fotkou zase trochu pohrála, Vendy. Je to moc pěkné zátiší, parádní kompozice, jenom škoda, že lavička není líp prokreslená.

    OdpovědětVymazat
  16. [15]: No teď si taky říám že jsem to trochu měla ještě zjemnit.

    OdpovědětVymazat
  17. Lavička se mi líbí. Krásně ladí s okolím.

    OdpovědětVymazat

Jsem ráda, že mi zde své komentáře zanecháváte ....